با طرح ارتقا EIP-1559 تاکنون ۴۰۰ میلیون دلار اتریوم از گردش خارج شده است

با طرح ارتقا EIP-1559 تاکنون 400 میلیون دلار اتریوم از گردش خارج شده است
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 1212 نفر

با طرح ارتقا EIP-1559 تاکنون ۴۰۰ میلیون دلار اتریوم از گردش خارج شده است

داده ها نشان می دهند که بعد از انتشار به روزرسانی EIP-1559 تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون دلار ETH در شبکه اتریوم سوزانده شده است.

این نقطه عطف صبح روز یکشنبه، زمانی که ۱۲۴،۸۶۵ واحد ETH از بلاکچین اتریوم از گردش خارج شد،‌ به ثبت رسید. لازم به ذکر است که به طور متوسط ۲۰۰ واحد ETH به ارزش تقریبی ۶۴۳,۰۰۰ در هر ساعت سوازنده می شود.

آپدیت جدید شبکه اتریوم به نام EIP-1559 که در ۵ آگوست اجرایی شد، به منظور ایجاد ثبات در نرخ کارمزدها و سرعت بخشیدن به انتقال به اتریوم ۲.۰ منتشر شده است.

داغ ترین روز اتریومی

داغ ترین روز از زمان انتشار EIP-1559 روز ۲۷ آگوست بود. در آن روز ۱۱,۱۷۶ واحد ETH به ارزش بالغ بر ۳۵.۸ میلیون دلار برای همیشه از گردش خارج شد. آن روز که روز شلوغی برای شبکه این رمزارز بود، متوسط کارمزد تراکنش ها به رقم ۳۸.۳ دلار افزایش یافته بود.

از آنجایی که با طرح ارتقا EIP-1559 کارمزد تراکنش ها بجای اینکه به ماینرها تعلق بگیرد سوزانده می شوند، پروسه ماینینگ اتریوم ۱.۰ دیگر به اندازه سابق برای ماینرهای این شبکه سودآور نیست. با این حال می توان مبلغی را تحت عنوان انعام به ماینرها برای سرعت بخشیدن در تایید تراکنش ها پرداخت کرد.

اتریوم ۲.۰ با انتقال به اجماع اثبات سهام (PoS) به طور کل ماینرها را کنار می گذارد و آنها را با ولیدیتورها یا همان تایید کنندگان جایگزین می کند. انتظار می رود که پروسه مهاجرت به مکانیسم اثبات سهام تا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده به اتمام برسد.

در سیستم اثبات سهام اتریوم ۲.۰ آندسته از ولیدیتورهایی که بیشترین اتریوم را استیک کنند، حق تایید کردن تراکنش ها را خواهند داشت. بنیاد اتریوم انتظار دارد که اتریوم ۲.۰ در حدود ۹۹.۵% از نظر تاثیرات زیست محیطی پاکیزه تر باشد.

 

همراه ما باشید با معتبرترین اخبار ارز دیجیتال.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx