سم بنکمن فقط در رشوه دادن به رسانه ها تبحر داشت

ایلان ماسک و سم بنکمن فراید
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 440 نفر

ایلان ماسک: سم بنکمن فقط در رشوه دادن به رسانه ها تبحر داشت

ایلان ماسک، مدیر عامل جدید توییتر، فکر می کند که سم بنکمن فراید در رشوه دادن به رسانه ها بسیار بهتر از مدیریت یک پلتفرم ارزهای دیجیتال است.

این کارآفرین اهل آفریقای جنوبی همچنین شایعات مبنی بر خرید سهام ۱۰۰ میلیون دلاری توئیتر توسط مدیرعامل سابق صرافی FTX را رد کرد.

موج دیگری از انتقادات

افکار عمومی در مورد سم بنکمن فراید بدون شک پس از سقوط صرافی FTX بدتر شده است. این مرد ۳۰ ساله آمریکایی که یکی از قابل اعتمادترین چهره‌ها در فضای کریپتو بود، به عنوان مردی که پشت یک امپراتوری چند میلیارد دلاری ایستاده بود، به تاریخ ارزهای دیجیتال پیوست که سقوط آن باعث ضررهای قابل توجهی برای سرمایه‌گذاران شد.

دو نفر از برجسته ترین افرادی که مخالفت خود را نسبت به سم بنکمن فراید نشان می دهند، ایلان ماسک و چانگ پنگ ژائو هستند.

در توئیتی اخیر، مدیرعامل تسلا استدلال کرد که صرافی FTX همچنان می‌تواند یک نهاد کاربردی باشد، اگر سم بنکمن فراید در مدیریت آن به همان اندازه که در «رشوه دادن» به رسانه‌ها خوب عمل می‌کند، عمل می‌کند.

مدیر عامل بایننس، ژائو، به سرعت با یک شکلک خنده در زیر پست واکنش نشان داد. ماسک در اوایل این ماه اعتراف کرد که او و سم بنکمن فراید قبل از قرارداد توییتر گفتگو کرده اند. ثروتمندترین مرد جهان نظر خوبی نسبت به او نداشت و گفت که این شخص شیشه خورده دارد.

من حدود نیم ساعت با او صحبت کردم و می‌دانم که چرندسنج من در حال قرمز شدن بود. مثل این بود که این یارو مزخرف می گوید. این برداشت من بود.

CZ همچنین با مدیر عامل سابق FTX مهربان نبوده است. او به سم بنکمن فراید توصیه کرد که از ارسال توییت های مرموز خودداری کند و در عوض مشکلات چند میلیارد دلاری خود را برطرف کند.

در یکی از پیام‌های عمومی اخیر خود، سم بنکمن فراید از یک «شریک جنگی» ناشناخته نام برد که می‌توانست پلتفرم را روی یک مارپیچ مرگ پیش ببرد، و برخی فکر می‌کردند که این می‌تواند ژائو باشد. رئیس بایننس گفت که فقط یک «روان‌شناس» می‌تواند چنین توییتی را منتشر کند و مدعی است که او هیچ ارتباطی با این فروپاشی ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx