ایلان ماسک مدیران ارشد توئیتر را اخراج کرد

ایلان ماسک توئیتر
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 416 نفر

ایلان ماسک رسما مالک شبکه اجتماعی توئیتر شد.

ایلان ماسک پس از تصاحب مالکیت شرکت توئیتر، در توئیتر با اشاره آشکار به لوگوی توییتر نوشت: «پرنده آزاد شد».
بر اساس گزارش رویترز، به نقل از منابع آگاه، او همچنین پاراگ آگراوال، مدیر عامل شرکت، ند سگال، مدیر امور مالی و همچنین ویجایا گاد، رئیس امور حقوقی و سیاستگذاری را برکنار کرد.
جالب اینجاست که ویجایا گاد نیز کسی بود که تصمیم به تعلیق دائمی دونالد ترامپ گرفت.
دیروز، ماسک همچنین نامه ای سرگشاده به تبلیغ کنندگان در این پلتفرم به اشتراک گذاشت که در آن اهداف خود را بیان کرد و به یک مدل بالقوه مبتنی بر اشتراک اشاره کرد.
بدیهی است که توییتر نمی تواند به یک منظره جهنمی رایگان برای همه تبدیل شود، جایی که می توان هر چیزی را بدون عواقب گفت! علاوه بر پایبندی به قوانین کشور، پلتفرم ما باید گرم و پذیرای همه باشد، جایی که شما می توانید تجربه مورد نظر خود را مطابق با ترجیحات خود انتخاب کنید، همانطور که می توانید انتخاب کنید، برای مثال، فیلم ببینید یا بازی های ویدیویی مختلف را انجام دهید.

از آنجایی که بازار سهام دچار افت شده است، دارایی خالص ایلان ماسک نیز دچار افت شده است، که بیشتر آن متشکل از سهامی است که در سایر شرکت‌های او نگهداری می‌شود.
در نتیجه، خرید ماسک از توییتر از طریق ترکیبی از تامین مالی بدهی، ثروت شخصی و معاملات با سرمایه گذاران مشترک تامین شد. برخی از این نام‌ها عبارتند از لری الیسون، بنیانگذار Oracle، داگ لئون از Sequoia Capital، یا چانگ پنگ ژائو مدرعامل بایننس که ۵۰۰ میلیون دلار به این معامله کمک کرد. اکنون که خرید کامل شده است، گزارش شده است که ماسک قصد دارد توییتر را خصوصی کند و تجارت عمومی سهام خود را متوقف کند.
مدیران توییتر قبلاً پیش‌بینی کرده بودند که درآمدهای جمع‌آوری‌شده در سال ۲۰۲۲ بسیار پایین‌تر از هدف خواهد بود و برای تمیز کردن خانه برای سال مالی آینده برنامه‌ریزی کرده بودند.
یک راه کلیدی برای انجام این کار، اخراج کارکنان به میزان حدود ۷۰۰ میلیون دلار بود، عمدتاً در میان پیمانکاران شخص ثالثی که کنترل اعتدال توییتر را در دست داشتند، که قرار بود بودجه آنها یک چهارم کاهش یابد. کاهش زیرساخت های شرکت و مراکز داده نیز روی میز بود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx