ارزش کل قفل شده لایه ۲ اتریوم به ۵ میلیارد دلار رسید

ارزش کل قفل شده لایه 2 اتریوم
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 428 نفر

ارزش کل قفل شده لایه ۲ اتریوم به ۵ میلیارد دلار رسید

آربیتروم در حال حاضر بیش از نیمی از کل ارزش قفل شده در لایه ۲ را در اختیار دارد. اکوسیستم لایه ۲ اتریوم در حال افزایش است. بر اساس داده‌های L2Beat، کل ارزش قفل‌شده در شبکه‌های مقیاس‌بندی لایه ۲ قراردادهای هوشمند بلاک چین به بیش از ۵ میلیارد دلار در روز چهارشنبه رسید که افزایش ۹.۲ درصدی را در هفته گذشته نشان می دهد. ارزش کل قفل شده در لایه اتریوم ۲ در حال حاضر حدود ۵.۰۹ میلیارد دلار است.

جهش در ارزش قفل شده در بحبوحه یک دوره حرکت صعودی در بازار ارزهای دیجیتال رخ داده است. در میان این جهش، اتریوم تقریباً ۲۰ درصد در هفته گذشته افزایش یافته است و در حال حاضر در حدود ۱۵۴۰ دلار معامله می شود. اتریوم به طور گسترده به عنوان دارایی پایه لایه ۲ اتریوم استفاده می شود، بنابراین افزایش آن تا حدودی توضیح دهنده افزایش ارزش کل قفل شده است.

آربیتروم و اپتیمیسم، دو راه‌حل Optimistic Rollup که مجموعاً بیش از ۸۰ درصد از مقدار قفل شده در لایه ۲ را تشکیل می‌دهند، به ترتیب شاهد افزایش ۹.۳ و ۱۰.۳ درصدی در کل ارزش قفل شده بوده‌اند. آربیتروم وان در حال حاضر حدود ۲.۵۹ میلیارد دلار  TVL دارد که بیش از نیمی از ارزش قفل شده در لایه ۲ است.

با این حال، در حالی که افزایش قیمت اتریوم به افزایش ارزش قفل شده لایه ۲ کمک کرده است تا به بالاترین حد خود برسد، این تنها عامل افزایش قیمت نیست. این هفته یک هفته مهم برای اکوسیستم لایه ۲ است زیرا zkSync قرار است محصول جدید خود، zkSync 2.0 را جمعه در شبکه اصلی عرضه کند. در نتیجه، سرمایه به پروتکل zkSync سرازیر شده است که در این هفته حدود ۱۹ درصد افزایش یافته است. zkSync یک راه‌حل ZK-Rollup است و تاکنون رشد کندتری نسبت به همتایان پیشرو Optimistic Rollup خود داشته است، اما این پروژه امیدوار است که راه‌اندازی فردا شبکه را تقویت کند.

جالب توجه است، اگرچه ارزش کل قفل شده در لایه ۲ نسبت به اوج خود در آوریل ۲۰۲۲ از نظر دلاری کاهش یافته است، زمانی که از ۷.۴ میلیارد دلار گذشت، اما مقدار اتریوم در اکوسیستم اکنون نسبت به آن زمان بیشتر است. به ازای داده های L2Beat، ارزش کل قفل شده فعلی معادل حدود ۳.۲۵ میلیون اتریوم پس از افزایش مداوم در سال گذشته است.

در حالی که ادغام اتریوم دومین بروزرسانی بزرگ بلاک چین در سال جاری بود، علاقه مندان به اتریوم مدت ها امیدوار بودند که رشد لایه ۲ به اکوسیستم کمک کند تا با کاهش هزینه ها و در دسترس تر کردن شبکه، به پذیرش انبوه آن ضربه بزند. در حالی که شبکه اصلی اتریوم همچنان بخش عمده ای از سرمایه اکوسیستم کریپتو را با کمتر از ۳۲ میلیارد دلار قفل شده در اختیار دارد، به نظر می رسد لایه ۲ به سرعت در حال پیشرفت است.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx