فروش ۷ میلیارد دلار سهام تسلا توسط ایلان ماسک

سهام تسلا
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 699 نفر

ایلان ماسک ۷ میلیارد دلار سهام تسلا را در بحبوحه درگیری  با توییتر فروخت

ایلان ماسک نزدیک به ۷ میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخته است. این فروش در بحبوحه اختلاف حقوقی با پلتفرم توییتر انجام می شود. طبق گزارش وال استریت ژورنال (WSJ) در روز چهارشنبه، ۱۰ آگوست، اعلام شد که ایلان ماسک تقریباً ۷ میلیارد دلار از سهام تسلا را فروخته است.

فروش ۷.۹ میلیون سهام این شرکت خودروسازی باعث می شود; تا این سرمایه دار تنها ۱۵ درصد از سهام تسلا را در اختیار داشته باشد.

ایلان ماسک و فروش مستمر سهام تسلا

همانطور که WSJ گزارش داد، ایلان ماسک تقریباً ۳۲ میلیارد دلار سهام داشته است. آوریل گذشته نیز این سرمایه دار آمریکایی حدود ۸ میلیارد دلار سهام این شرکت خودروسازی را فروخته بود. در آن زمان، ثروتمندترین مرد جهان اعلام کرد که از این به بعد سهام تسلا را نخواهد فروخت. اما به نظر می رسد که درگیری حقوقی او با توئیتر باعث شده است که باز هم تصمیم به فروش بگیرد.

در میان این اخبار، سهام این شرکت خودروسازی افت شدیدی را ثبت کرده است. پنجشنبه گذشته، ۴ آگوست، سهام تسلا با نماد TSLA  با قیمت ۹۳۸ دلار معامله می شد که به ۸۴۳ دلار در روز دوشنبه، ۸ آگوست سقوط کرد.

درگیر حقوقی با توییتر

فروش سهام تسلا در بحبوحه نامشخص بودن سرنوشت معامله ۴۴ میلیارد دلاری ماسک برای خرید توییتر انجام شده است. جنجال بین ماسک و توییتر از آوریل گذشته آغاز شد. زمانی که مشخص شد ماسک سهام این شبکه اجتماعی را خریداری کرده; و مالکیت ۹.۲ درصد از شرکت به او داده خواهد شد.

با این حال، دو ماه بعد، ماسک از خرید توییتر منصرف شد. او به پنهان کاری های هیئت مدیره این شبکه اجتماعی اشاره کرد و استدلال کرد که این شبکه اجتماعی هرگز اطلاعات مربوط به ربات‌ها یا حساب‌های جعلی را به او ارائه نکرده است.

از همان لحظه، روند شکایت ها و دعاوی متقابل بین ایلان ماسک و توییتر آغاز شد.

ماسک یک علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال است و مجموعه‌ای از رمزارزها را هم شخصاً و هم از طریق شرکت‌های خود  اسپیس ایکس، تسلا، و The Boring Company در اختیار دارد که همگی برخی از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین را به عنوان ابزار پرداخت قبول می کنند.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx