عکس العمل شدید ایلان ماسک در مقابل شاکیان دوج کوین!

شکایت سرمایه گذاران دوج کوین از ایلان ماسک
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 515 نفر

اخیرا جمعی از سرمایه گذاران دوج کوین (DOGE)، شکایت نامه ای بر علیه ایلان ماسک تنظیم کردند که باعث نارضایتی میلیاردر جوان شد. در پی این شکایت نامه، در پامپ و دامپ های عظیم دوج کوین انگشت اتهام به سوی ایلان ماسک گرفته شده است. شاکیان این دعوی حقوقی، اظهار دارند ایلان ماسک با توییت های گاه و بی گاه خود، در نوسانات قیمتی دوج کوین دست داشته است و از این راه سودهای میلیونی کسب کرد. ایلان ماسک و تیم تسلا (Tesla) نیز در برابر این ادعاها ساکت نبودند. این مدیر جوان به همراه تیم تسلا، علیه وکیل مدافع شاکیان دوج کوین برخواست و شدیدا عکس العمل نشان داد.

عکس العمل ایلان ماسک در برابر شاکیان دوج کوین

ایلان ماسک، مدیر شرکت ماشین سازی تسلا، اخیرا مورد اتهام جمعی از سرمایه گذاران دوج کوین قرار گرفت که البته تمامی اتهامات را رد کرد. روند قانونی این پرونده در دادگاه منطقه ای ناحیه جنوبی نیویورک، در جریان است. طبق این دعوای حقوقی، ایلان ماسک متهم به کلاهبرداری از طریق دوج کوین می باشد که البته ایلان ماسک و تیم تسلا ساکت نماندند. ماسک در آخرین جلسه دادگاه حرف های سرمایه گذاران دوج کوین را «خنده دار» تلقی کرد و خواستار اجرای قانون ۱۱ بر علیه وکیل مدافع شاکیان بود.

اسپنسر (Spencer) وکیل مدافع سرمایه گذاران دوج کوین است که در راستای محکومیت ایلان ماسک بر روی این پرونده کار می کند. وی در اظهارات خود آورده است که ایلان ماسک با هدف سودآوری هر چه بیشتر برای شخص خود و شرکت، قیمت دوج کوین را دستکاری کرده است. پس از این اظهارات، ایلان ماسک و شرکت تسلا نیز درخواستی برای اجرای حکم ۱۱ دادگاه، بر علیه ایوان اسپنسر را تنظیم کردند.

ایلان ماسک و دوج کوین

ایلان ماسک و دوج کوین همیشه با یکدیگر مرتبط بودند و در پی همین موضوع اخیرا شکایت نامه ای بر علیه ایلان ماسک تنظیم شد.

کاهش قیمت دوج کوین به دنبال شکایت از ایلان ماسک

وکلای ایلان ماسک ادعا دارند اسپنسر از اشتباه بودن اطلاعاتی که بر علیه ایلان ماسک ارائه کرد، آگاهی داشته است. همچنین وکلای ماسک در آخرین جلسه از دادگاه به این نکته اشاره کردند کیف پولی که در پرونده‌ خواهان شکایت مطرح شده متعلق به تسلا و یا صاحب آن نیست. ایلان ماسک و وکلای او، درخواست رد شکایات اسپنسر از سوی قاضی را دارند و همچنین برای مجازات قانونی این وکیل مدافع درخواستی تنظیم کردند. طی این دعوای حقوقی، قیمت ارز دیجیتال دوج کوین نیز تحت تاثیر قرار گرفت و با کاهش ۷ درصدی مواجه شد. در حال حاضر قیمت دوج کوین $ ۰.۱۴۷۸۶۷ احتساب می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx