شبکه سویی شاهد افزایش تراکنش‌ و آدرس‌های فعال است

شبکه سویی
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 586 نفر

با وجود اینکه شبکه سویی (Sui) در حوزه کریپتو یک تازه وارد محسوب می شود، اخیراً افزایش قابل توجهی را در حجم تراکنش های خود تجربه کرده است. این افزایش نشان دهنده نقطه عطف قابل توجهی در رشد این پلتفرم است و البته شاخص های مختلف دیگر نیز روندهای مثبتی را نشان می دهند. با این حال، در میان این پیشرفت‌های هیجان انگیز، برخی از معیارها تحت تأثیر تحولات چشمگیری نبوده‌اند.

تراکنش‌های Sui و آدرس‌های فعال افزایش می‌یابد

یک پست اخیر Artemis از افزایش قابل توجه تراکنش‌ها در شبکه سویی پرده برداری کرد. با بررسی عمیق‌تر داده‌ها، مشخص شد که این روند صعودی در حدود ۴ جولای آغاز شده و در آن زمان تقریباً ۴۰۰،۰۰۰ تراکنش به ثبت رسیده است. به طور شگفت انگیزی، تعداد تراکنش ها به سرعت به بیش از ۱ میلیون افزایش یافته و تا لحظه نگارش این مقاله، از ۱.۲ میلیون عبور کرد. این افزایش، تعداد کل تراکنش‌های شبکه را به بیش از ۲۴۴ میلیون رسانده است؛ یک افزایش خیره کننده بیش از ۳۰۰۰ درصدی در ۳۰ روز گذشته.

علاوه بر این، تعداد حساب‌های فعال شبکه نیز افزایش قابل توجهی را تجربه کرد. در حدود ۷ جولای، تعداد حساب های فعال به بیش از ۳۰،۰۰۰ رسید اما از آن زمان نسبتا کاهش یافته است. با این حال، تا زمان نگارش این مقاله، تعداد حساب‌های فعال بیش از ۱۸۰۰۰ بود.

دلیل احتمالی افزایش تراکنش

علاوه بر موارد فوق، به گفته Artemis، افزایش تراکنش‌ها در شبکه سویی را می‌توان به راه‌اندازی اخیر یک بازی جذاب به نام Game 8192 نسبت داد. این بازی هیجان‌انگیز با هر بازی بلوک‌های تراکنش ایجاد می‌کند و احتمالا در نتیجه آن، فعالیت تراکنش‌ها افزایش قابل توجهی داشته است. حجم انبوه تراکنش ها نشان دهنده هجوم قابل توجهی از بازیکنان مشتاقی بود که با این بازی در شبکه درگیر بودند.

بازی شبکه سویی

TVL و حساب‌های جدید Sui تغییری نداشته‌اند

با این حال، بررسی متریک حساب‌های جدید نشان داد که تحولات اخیر، تأثیری در این بخش نداشته است. طبق داده‌های اکسپلورر سویی، معیار حساب‌های جدید نسبتاً راکد به نظر می‌رسد و روندی ثابت را نشان می‌دهد. تا زمان نگارش این مقاله، تعداد حساب های جدید ثبت شده ۸۷ مورد بود که نشان دهنده رشد بسیار محدود در این زمینه است.

علاوه بر این، داده‌های دیفای لاما (DefiLlama) نشان داد که ارزش کل قفل شده (TVL) روی پلتفرم هیچ افزایش قابل توجهی را تجربه نکرده است. در زمان نگارش این مقاله، TVL حدود ۱۳.۱ میلیون دلار بود و نمودار هیچ نشانه‌ای از حرکت قابل توجه را نشان نمی‌داد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx