جامعه اتریوم کلاسیک در تلاش برای فورک اتریوم

فورک اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 424 نفر

در بحبوحه آماده سازی برای ادغام اتریوم، جامعه اتریوم کلاسیک روز چهارشنبه اعلامیه تکان دهنده ای را منتشر کرد. این دارایی های دیجیتال و ارائه دهنده سهام بلاک چین برنامه خود را برای ادامه استفاده از اجماع اثبات کار اتریوم برای محصولات فعلی معامله شده در بورس اتریوم اعلام کرد.

در همین حال،جامعه اتریوم کلاسیک اخیراً مقاله‌ای را در ماه آگوست منتشر کرد با عنوان: «چرا ساختار در ETPهای کریپتو مهم است.» این نشریه تفاوت‌های بین ETPهای کریپتو خود و پیشنهادات ETP کریپتو اروپایی رقیب خود را شناسایی می‌کند. همچنین درک خود را از شکست ETPهای رمزنگاری رقیب خود توضیح داد.

در گزارشی اشاره شده است که این گروه از زمان راه اندازی خود در ۸ ژوئن ۲۰۲۰ تا ۱ ژوئن ۲۰۲۱ به رشد ۳۴,۲۵۹ درصدی دست یافته است. علاوه بر این، این شرکت در دارایی ۱.۷ میلیارد دلار به اوج خود رسید و جایزه ETF Express Editors اروپا را در مارس ۲۰۲۲ دریافت کرد. جوایز

سپس، ادعا کرد که قابل نقد ترین و با پشتوانه  ۱۰۰٪فیزیکی بیت کوین ETP در جهان است.

جزئیات محصول قابل معامله (ETP)

بر اساس این اعلامیه، Ethereum ETP تازه راه‌اندازی شده گروه اتریوم کلاسیک به هارد فورک Ethereum POW متکی خواهد بود. این برای گروهی از ماینرها است که مخالف انتقال به POS هستند. زنجیره اثبات دارای توکن جدیدی به نام ETHW خواهد بود.

این شرکت اعلام کرد که پیش‌بینی می‌کند این فهرست به زودی پس از رویداد فورک ETH در ۱۶ سپتامبر رخ دهد.

چرا جامعه اتریوم کلاسیک تصمیم گرفت PoW اتریوم را حفظ کند؟

موسس گروه ETC، بردلی دوک، توضیح داد که چشم انداز اصلی این شرکت بهره مندی از هارد فورک های ارزهای دیجیتال موجود بود. او افزود که دارندگان اتریوم خود واحدهای قابل دسترس و مساوی از ETP جدید Ethereum PoW را دریافت خواهند کرد. این پس از ادغام هارد فورک های اتریوم اتفاق می افتد.

مدیرعامل گفت که آنها بر این باورند که سرمایه گذارانشان شایستگی دریافت سود حاصل از فورک را دارند. از آنجایی که شرکت های مختلف به دنبال گزینه های جدید استخراج هستند، گروه ETC این اطلاعیه را منتشر کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx