کاردانو رمزارز مورد علاقه سرمایه گذاران نهادی

کاردانو
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 403 نفر

بررسی وضعیت کاردانو

شرط‌بندی سرمایه‌گذاران نهادی روی محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر کاردانو،نسبت به هفته گذشته چهار برابر شده است، در زمانی که جریان ورودی به معاملات شرت بیت‌کوین به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

بر اساس گزارش جریان های صندوق دارایی دیجیتال CoinShares، محصولات سرمایه گذاری دارایی دیجیتال در هفته گذشته مجموعاً ۶۳ میلیون دلار خروجی داشتند که پنجمین هفته متوالی خروجی این محصولات را رقم زد. این شرکت اضافه کرد که حجم خروجی ها نسبتاً کوچک است و ۹۹ میلیون دلار در پنج هفته گذشته باقی مانده است.

با این حال، حجم معاملات نیز پایین مانده است، در ۴۶ درصد از میانگین سال، با ۱ میلیارد دلار معامله در هفته. این شرکت نوشت، از نظر منطقه ای، جریان خروجی بر روی کانادا و ایالات متحده متمرکز بود، در حالی که اروپا برعکس بود و مجموعاً ۷ میلیون دلار ورودی داشت.

وقتی صحبت از دارایی ها می شود، این گزارش نشان می دهد که اتریوم با وجود اطمینان بهبود یافته مبنی بر اینکه ارتقای ادغام شبکه در اواخر این هفته اتفاق می افتد، جریان خروجی نزدیک به مرز ۶۲ میلیون دلار داشته است. برای CoinShares، این افت ممکن است “نگرانی سرمایه گذاران را در مورد اینکه رویداد ممکن است طبق برنامه پیش نرود” برجسته کند.

از سوی دیگر بیت کوین خروجی ۱۳ میلیون دلاری داشت، در حالی که بایننس کوین خروجی ۹۰۰ هزار دلاری داشت. ورودی های هفته توسط معلات فروش بیت کوین، که از کاهش قیمت بیت کوین سود می برند، با ۱۰.۶ میلیون دلار ورودی هدایت می شود.

در مورد آلت‌کوین‌ها، کاردانو با ۴۰۰۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری در  مقایسه با ۱۰۰۰۰۰ دلار ورودی که هفته قبل مشاهده شد، پیشتاز جریان ورودی بود. همانطور که CryptoGlobe گزارش داد، یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال در اوایل ماه جاری پیشنهاد کرد که با شروع استفاده سرمایه گذاران از شبکه قرارداد هوشمند برای محافظت در برابر انتقال اتریوم از الگوریتم اجماع اثبات کار  به اثبات سهام، کاردانو می تواند از بازار بهتر عمل کند.

محصولات سرمایه گذاری مبتنی بر کاردانو ۱۴.۱ میلیون دلار ورودی داشته اند. آلتکوین های دیگر، از جمله سولانا و ریپل نیز به ترتیب ۳۰۰۰۰۰ دلار و ۱۰۰۰۰۰ دلار ورودی داشتند، در حالی که محصولات سرمایه گذاری چند دارایی شاهد ورودی ۲۰۰۰۰۰ دلار بودند.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx