SEC پنجره تصمیم گیری در مورد صندوق ETF بیت کوین نقطه ای ARK 21Shares را تا آگوست تمدید می کند

ETF بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 10927 نفر

دستیار دبیر کمیسیون SEC, علت تمدیدETF را  “زمان کافی برای بررسی تغییر قانون پیشنهادی و مسائل مطرح شده در آن ” اعلام کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مهلت تایید یا عدم تایید صندوق قابل معامله  بیت کوین در بورس  (ETF) ARK 21Shares را تا ۳۰ آگوست موکول کرده است.

طبق پرونده سه‌شنبه‌ای از SEC، نهاد نظارتی مهلت تایید یا رد صندوق ETF بیت کوین (BTC) ARK 21Shares را از ۱۶ جولای به مدت ۴۵ روز دیگر تا ۳۰ آگوست تمدید کرد. این درخواست در ابتدا در ماه می در SEC ثبت شد. و برای اظهار نظر در ثبت فدرال در تاریخ ۱ ژوئن منتشر شد،که شامل یک تغییر قانون پیشنهادی از بورس گزینه‌های هیئت مدیره شیکاگو BZX Exchange است.

Ark Invest با ناشر ETF مستقر در اروپا، ۲۱Shares، برای ثبت نام بیت کوین ETF در بورس Cboe BZX در سال ۲۰۲۱ همکاری کرد، اما SEC درخواست آن را در آوریل رد کرد. طبق قوانین فعلی، نهاد نظارتی می‌تواند تصمیم خود را به تأخیر بیندازد و پیشنهاد سرمایه‌گذاری را تا ۱۸۰ روز برای اظهارنظر عمومی باز کند، که نشان می‌دهد SEC می‌تواند تا ژانویه ۲۰۲۳ پاسخ نهایی را ارائه دهد.

در اطلاعیه تعیین یک دوره طولانی تر، دستیار دبیر SEC، J. Matthew DeLesDernier، گفت که تمدید را انتخاب کرده است تا «زمان کافی برای بررسی تغییر قانون پیشنهادی و مسائل مطرح شده در آن وجود داشته باشد». SEC هرگز ETF را با قرار گرفتن مستقیم در معرض کریپتو تایید نکرده است، اما به وسایل سرمایه گذاری مرتبط با معاملات آتی BTC، از جمله وجوه از Valkyrie و ProShares، چراغ سبز نشان داده است.

 

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx