پیش از ادغام اتریوم، ETH/BTC سقف جدیدِ سال ۲۰۲۲ را ثبت کرد

پیش از ادغام اتریوم، ETH/BTC سقف جدیدِ سال 2022 را ثبت کرد
  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 451 نفر

اتریوم در کمتر از دو هفته قبل از ارتقای ادغام موردانتظار احیای ظاهری را تجربه می کند. اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ، در برابر رقیب اصلی خود، بیت کوین (ETH/BTC) به اوج سالانه جدیدی رسیده است و اوایل امروز توانست در صرافی بایننس به ارزش ۰.۰۸۴ BTC برسد.

پیش از ادغام اتریوم، ETH/BTC سقف جدیدِ سال 2022 را ثبت کرد

قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افزایش یافته است و ارتقای ادغام آتی عامل اصلی رشد قیمت آلت کوین پرچمدار است. در این میان، بیت کوین عمدتاً ثابت مانده است. جفت ارز ETH/BTC نسبت به پایین‌ترین حد خود در ژوئن ۷۲ درصد افزایش یافته است.

تا مهم ترین ارتقای بلاک چین، از زمان راه اندازی آن، اکنون کمتر از دو هفته باقی مانده است. ادغام شبکه را از الگوریتم اثبات کار پر مصرف به الگوریتم اثبات سهام تغییر خواهد داد. شبکه به جای ماینرها، برای ایمن سازی شبکه به استیکرها متکی خواهد بود. ادغام چندین بار در طول سال‌ها به دلیل پیچیدگی محض اتریوم به تعویق افتاده است.

انتقال دارایی ۲۰۲ میلیارد دلاری به یک شبکه اثبات سهام یک کار دشوار است، به همین دلیل است که برخی از معامله گران هنوز در برابر برخی از تحولات نگران کننده که می تواند ادغام را از مسیر خارج کند، محافظ کارانه عمل می‌کنند. ماه گذشته، آرتور هیز، مدیر عامل سابق BitMEX نوشت که اگر ارتقای آینده با شکست مواجه شود، اتریوم به «عصر تاریک» بازخواهد گشت. همچنین اسکات ردلر از گروه بازرگانی T3 اخیرا پیش بینی کرده است که اگر سهام ایالات متحده یک چرخش نزولی داشته باشد، قیمت اتریوم ممکن است به زیر ۱۰۰۰ دلار سقوط کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx