راه اندازی پلتفرم NFT در تلوزیون های هوشمند ال جی

پلتفرم NFT
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 451 نفر

ال جی به دنیای رمز ارز ها پیوست

بر اساس توییتی که در ۴ سپتامبر منتشر شد، شرکت چندملیتی کره جنوبی ال‌جی الکترونیکس پلتفرم جدید NFT خود LG Art Lab را راه‌اندازی کرده است.

ما هیجان‌زده هستیم که با علاقه واقعی خود به نوآوری در هنر و فناوری ادامه دهیم، زیرا جهان دیجیتالی‌تر می‌شود و هنرمندان و مجموعه‌داران را با تجسم مجدد هنری توانمند می‌سازد.

کاربران می‌توانند NFT‌ها را در آزمایشگاه هنری ال‌جی بخرند، بفروشند و معامله کنند و این موارد را می‌توان در تلویزیون‌های هوشمند این برند نشان داد. بلاک چین مورد استفاده Hedera است و LG بخشی از شورای حاکمیت Hedera است. در صورت تکمیل آخرین به روز رسانی نرم افزار، کاربران می توانند با این پلتفرم کار کنند.

با این حال، این ویژگی در حال حاضر محدود به افراد در ایالات متحده است. اولین مجموعه NFT که در ۲۲ سپتامبر در دسترس است، توسط هنرمند Barry X Ball منتشر شد.

SimpleFX

در حال حاضر، این پلتفرم جدید است و ویژگی های زیادی ندارد. با این حال، کاربران می توانند با اسکن کد QR و استفاده از برنامه Wallypto ال جی، یک NFT خریداری کنند. این تراکنش به نگهداری استیبل کوین USDC نیاز دارد.

ال‌جی برای اولین بار در ژانویه ۲۰۲۲ اعلام کرد که با هنر دیجیتال کار خواهد کرد و انتشار آزمایشگاه هنری ال‌جی آن را در کنار سامسونگ قرار داد. این دومی همچنین یک بازار NFT را در برخی از تلویزیون های خود منتشر کرده است و از Nifty Gateway استفاده می کند. ال جی قصد دارد مجموعه های بیشتری را به صورت ماهانه اضافه کند.

شرکت های بزرگ از NFT ها دوری نمی کنند

شرکت هایی مانند سامسونگ و ال جی هر دو با فناوری بلاک چین و پیشرفت های دیگری مانند NFT کار می کنند. پس از اینکه سامسونگ اعلام کرد از برخی از دارایی های رمزنگاری شده در تلفن های گلکسی خود پشتیبانی می کند، ال جی فاش کرد که در حال کار بر روی تلفن های متمرکز بر بلاک چین خود است. با این حال، از آن زمان تاکنون اخبار زیادی در این زمینه منتشر نشده است.

به نظر می رسد ادغام NFT ها پتانسیل بیشتری دارد، زیرا شرکت ها می توانند با برندها و هنرمندان مختلف برای افزایش تعامل با کاربران همکاری کنند. تلویزیون های سطح بالا اغلب به عنوان راهی برای نمایش آثار هنری استفاده می شوند و ادغام با NFT امکانات بیشتری را فراهم می کند.

کره جنوبی به طور کلی مشتاق وب ۳ است و دولت آن در حال کار روی سیاست هایی در این زمینه است. این ممکن است شرکت ها را ترغیب کند تا خود را حتی بیشتر با NFT ها و سایر فناوری های مرتبط درگیر کنند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx