تحلیل اتریوم | بررسی قیمت ETH

  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 493 نفر

اتریوم (ETH) در روزهای اخیر همانند بیت کوین و بسیاری دیگر از آلتکوین‌ها شاهد ریزش عمیقی بود که قیمت آن را برای مقطعی به ۱۵۵۰ دلار رساند. پس از برخورد با این قیمت، اتر تا حدود ۱۵ درصد بالا آمد و در زمان نگارش این مقاله در حدود ۱۶۷۰ دلار معامله می‌شود. در این مقاله با تحلیل اتریوم با ما همراه باشید.

تحلیل اتریوم در نمودار هفتگی

تحلیل اتریوم

تحلیل اتریوم در نمودار هفتگی

در نمودار هفتگی اتریوم یک الگوی مثلث (افزایشی) شکل گرفته است. سه الی چهار برخورد با هر ضلع مثلث دیده می‌شود، فضای مثلث به خوبی و متوازن با کندل‌ها پر شده و همچنین در بازه زمانی مشابه، حجم معاملات کاهش یافته است. موارد ذکر شده همگی به اعتبار این الگو اشاره دارند. در مثلث‌ها باید منتظر شکست و خروج قیمت از الگو بود. طبق این الگو، در صورت ایجاد شکست معتبر در هر سمت، قیمت به همان سمت حرکت خود را ادامه می‌دهد (مانند مسیر مشخص شده توسط فلش‌های نارنجی و سبز). البته باید بر روی نوع شکست کمی حساس بود؛ زیرا ممکن است مانند موردی که در تصویر مشخص شده یک Fake breakout یا شکست جعلی رخ دهد که تاییدی بر تکمیل الگو نست.

تحلیل اتریوم در نمودار روزانه

تحلیل ETH

تحلیل اتریوم در نمودار روزانه

اتریوم در نمودار روزانه خود طبق یک کانال نزولی حرکت کرده است. ریزش اخیر تا کف کانال ادامه داشت و سپس با حمایت گاوها، قیمت یک رشد ۱۵ درصدی را تجربه کرد و کندل‌ها بر روی محدوده ۱۶۴۰ دلار (باکس آبی) بسته شدند. در حال حاضر حمایت فوری قیمت اتریوم همین محدوده است و مقاومت اصلی آن نیز در حدود ۱۷۶۰ دلار (باکس سبز) قرار گرفته است. حرکت کلی اتریوم می‌تواند در چارچوب این کانال نزولی ادامه پیدا کند و احتمالا شاهد درگیری‌های قیمتی در نزدیکی حمایت و مقاومت مذکور باشیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx