تحلیل اتریوم | بررسی قیمت ETH

تحلیل اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 415 نفر

تحلیل اتریوم‌

اتریوم (ETH) دومین رمزارز بزرگ و اولین آلتکوین بازار ارزهای دیجیتال، هفته قرمزی را پشت سر گذاشته است. اگر مقاله تحلیل‌ اتریوم قبلی ما را مشاهده کرده باشید، احتمالا از این رفتار اتریوم غافلگیر نشده‌اید؛ زیرا اتر دقیقا طبق تحلیل پیش رفت و در این مقاله قصد داریم تا حرکت این رمزارز دوست داشتنی را دنبال کنیم.

تحلیل اتریوم

تحلیل اتریوم در نمودار روزانه

اتریوم از اواسط ماه مارس در یک کانال نزولی حرکتی را آغاز کرده و تا کنون طبق این کانال حرکت خود را ادامه داده است. پس از برخورد آخر با کف کانال و اصلاح نسبی، انتظار داشتیم که قیمت بر روی محدوده ۱۶۳۰ دلار (باکس آبی) باقی بماند. اتر بارها این محدوده را لمس کرد و حتی برای ساعاتی به زیر آن رسید، با این حال همه کندل‌های روزانه بر روی این سطح بسته شدند و اتر توانست تا خط میانی کانال نزولی حرکت کند. پس از برخورد با خط میانی کانال، اتر تا محدوده باکس آبی حرکت کرد و در زمان نگارش مقاله در این محدوده معامله می‌شود.

با توجه به نمودار می‌توان حدس زد که این محدوده دارای سفارشات خرید کافی برای ایجاد یک رشد قیمتی مجدد نیست. از این رو می‌توان انتظار داشت که اتریوم بار دیگر به سوی کف کانال بازگردد. دو حمایت اصلی اتریوم خط روند کف کانال نزولی و محدوده قیمتی ۱۴۲۰ دلار هستند. با شکست کانال نزولی قیمت ۱۴۲۰ دلار حمایت اصلی خواهد بود. در صورت حمایت گاوها از قیمت در محدوده کف کانال، انتظار می‌رود که قیمت اتریوم بار دیگر برای تست خط میانی کانال تلاش کند، اگرچه باکس آبی در محدوده ۱۶۳۰ دلار می‌تواند مانعی بر سر راه اتر شود و درگیری‌های قیمتی را در این محدوده شاهد باشیم.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx