تحلیل اتریوم | بررسی قیمت رمزارز ETH

  • زمان مطالعه: دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 337 نفر

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم، دومین رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، در حدود قیمت ۱۵۵۰ دلار معامله می‌شود و در هفته گذشته حدود ۷.۵ درصد ریزش داشته است. در این مقاله به تحلیل اتریوم و پیشبینی آینده احتمالی آن می‌پردازیم.

تحلیل اتریوم در نمودار ساعتی

همانطور که در تحلیل قبل هم گفته شد اتریوم برای آغاز هر حرکت شارپی باید از دو محدوده حساس خود عبور کند. در سمت بالا محدوده ۱۶۸۰ دلاری و در سمت پایین محدوده ۱۴۸۰ دلاری را به عنوان حمایت اصلی مطرح کردیم. این سناریو همچنان معتبر است زیرا اتر نتوانست بعد از ۳ برخورد متوالی ۱۶۸۰ دلار را شکست دهد و سپس ریزش را آغاز کرد که آن را تا حدود ۱۶۸۰ دلار پایین آورد. اتریوم در برخورد با ۱۶۸۰ دلار به خوبی حمایت شد و یک رشد ۶ درصدی را نیز ثبت کرد.

تحلیل اتریوم

در صورت شکست محدوده ۱۶۸۰ دلاری (باکس آبی) قیمت می‌تواند به سمت ۲۰۰۰ دلار گام بردارد و در صورت ریزش و عبور از ۱۴۸۰ دلار (باکس قرمز) می‌تواند تا ۱۳۵۰ دلار ریزش خود را ادامه دهد.

نگاهی بلندمدت به اتریوم

اتریوم از ۲۶ جولای سال گذشته یک کانال نزولی را تشکیل داده بود و در رشد اخیر بازار کریپتو از سمت بالای این کانال خارج شد. اتر بعد از شکست این خط روند نزولی و خروج از کانال هنوز پول بکی به این سطح انجام نداده و در آینده احتمالا تمایل خواهد داشت تا این پول بک را تکمیل کند.

تحلیل اتریوم

سطح بالای کانال با تارگت سناریو نزولی گفته شده یعنی ۱۳۵۰ دلار (خط چین قرمز) تقریبا یکی شده و این باعث می‌شود که این محدوده یک حمایت و نقطه ورود مناسب برای خریداران به نظر برسد. از سوی دیگر اندیکاتور MACD در یک فاز منفی قرار داشت و خط سیگنال آن بالای خط اندیکاتور بود که این موضوع به ریزش قیمت اشاره دارد.

داده‌های آنچین چه می‌گویند؟

تحلیل اتریوم

برای بررسی بیشتر اتریوم نگاهی به داده‌های سابت Intotheblock انداختیم. در قیمت حال حاضر اتریوم ۵۷ درصد از هولدرها در سود هستند؛ این موضوع به خودی خود یک سیگنال نزولی در نظر گرفته می‌شود. علاوه بر این ۴ شاخص آنچین این وبسایت تحلیلی نیز سیگنال نزولی را نشان می‌دادند که می‌تواند به ریزش‌های بیشتر برای اتریوم منجر شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx