افزایش چشمگیر آدرس های جدید اتریوم

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ارتقای تاریخی Merge در شبکه اتریوم (ETH) هنوز باعث افزایش قیمت قابل توجهی برای ارز دیجیتال رتبه دوم بر اساس ارزش بازار نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که محیط صعودی ایجاد شده توسط این ارتقا بخشی از کاتالیزوری است که کاربران را به سمت پلتفرم سوق می‌دهد. به طور خاص، از زمان […]

اتریوم

ارتقای تاریخی Merge در شبکه اتریوم (ETH) هنوز باعث افزایش قیمت قابل توجهی برای ارز دیجیتال رتبه دوم بر اساس ارزش بازار نشده است. با این حال، به نظر می‌رسد که محیط صعودی ایجاد شده توسط این ارتقا بخشی از کاتالیزوری است که کاربران را به سمت پلتفرم سوق می‌دهد. به طور خاص، از زمان ارتقای ادغام در 15 سپتامبر، اتریوم توانسته روزانه حدود 86945 آدرس منحصر به فرد اضافه کند. طبق داده های بازیابی شده از اتراسکن، در طول ارتقا، آدرس ها به 205,410,380 رسید، در حالی که در 14 اکتبر، این رقم به 208,018,737 رسید.

به طور کلی، آدرس‌های منحصربه‌فرد جدید نشان می‌دهند که افراد بیشتری به اتریوم علاقه نشان می‌دهند، زیرا تلاش می‌کنند شبکه‌ای را کشف کنند که همچنان به رشد در موارد استفاده مانند امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ادامه می‌دهد.

تاثیر ادغام بر اتریوم

ارتقای Merge که اتریوم را به پروتکل اثبات کار (PoS) انتقال داد، این پتانسیل را دارد که اتریوم را به یک دارایی کاهش‌دهنده تورم تبدیل کند. توانایی عمل به عنوان ذخیره ارزش برای اکثر سرمایه گذاران جالب است، به خصوص در محیط اقتصاد کلان فعلی که با افزایش سرسام آور تورم و افزایش نرخ بهره مشخص می شود.

شایان ذکر است که آدرس‌های منحصربه‌فرد جزو معیارهای اتریوم برای ثبت دستاوردهای مثبت پس از ادغام هستند. در عین حال، فعالیت اجتماعی پس از ارتقا کاهش یافته است و تا 6 اکتبر 8.46 میلیون بار منشن و 24.07 میلیارد تعامل اجتماعی را به ثبت رسانده است. شایان ذکر است که آدرس‌های منحصربه‌فرد جزو معیارهای اتریوم برای ثبت دستاوردهای مثبت پس از ادغام هستند. شایان ذکر است، گزارش Finbold در 10 اکتبر نشان داد که اتریوم با پیوستن 135780 آدرس جدید به شبکه، در 8 اکتبر افزایش آدرس‌های جدید را تجربه کرد. این رقم بالاترین رقم از 7 دسامبر 2021 بود.

در عین حال، فعالیت اجتماعی اتریوم پس از ارتقا کاهش یافته است و تا 6 اکتبر 8.46 میلیون بار اشاره اجتماعی و 24.07 میلیارد تعامل اجتماعی را به ثبت رسانده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx