صرافی غیرمتمرکز مین سواپ رکورد جدیدی ثبت کرد

مین سواپ
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 606 نفر

صرافی غیرمتمرکز چند استخریی مین سواپ (Minswap) کاردانو، علیرغم فروش بازار که در ۱۳ اکتبر شاهدش بودیم، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. بازار ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه پس از انتشار آمار تورم که بالاتر از حد انتظار بود و قبل از یک بازگشت غیرمنتظره سقوط کرد. ADA  بیش از ۱۰٪ از ارزش خود را در عرض ۲۴ ساعت از دست داد. سایر آلتکوین ها نیز ضررهای قابل توجهی را ثبت کردند.

با وجود این، مین سواپ دومین روز بزرگ معاملات خود را در شش ماه گذشته ثبت کرده است. افزایش نوسانات معمولاً منجر به حجم معاملات بالاتر در هر بازار معین می شود زیرا معامله گران از نوسانات موجود در بازارها سود می برند.

در زمان انتشار، ارزش کل قفل شده کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش جزئی مواجه بود و به ۶۸.۲۴ میلیون دلار رسید. تقریباً همه صرافی های غیرمتمرکز کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته افزایش مثبت داشته اند که نشان دهنده جریان ورودی است. در ۲۴ ساعت گذشته، مین‌سواپ ، موزلی سواپ (Muesliswap) و وی‌وای ‌فایننس (VyFinance) افزایش ۵٪، ۱۱.۳۹٪ و ۹.۷۶٪ را نشان دادند. در ماه مارس، مین سواپ اولین صرافی خود را در شبکه اصلی کاردانو اعلام کرد و اکنون بزرگترین صرافی غیرمتمرکز کاردانو است که توسط DefiLlama ردیابی می شود. مین سواپ با تقریباً ۳۴.۸۵ میلیون دلار در TVL، ۴۰.۴۷٪ تسلط بر بازار را حفظ می کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx