رشد اتریوم به دنبال خوشبینی ها درباره ادغام

رشد اتریوم به دنبال خوشبینی ها درباره ادغام
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 528 نفر

توسعه‌دهندگان اتریوم [ETH] دو روز پیش آخرین تماس دو هفته‌ای خود را به پایان رساندند. همه نگاه ها به ادغام “Merge” است که برای سپتامبر برنامه ریزی شده است. اما قبل از آن هنوز مواردی وجود دارد که باید از لیست کار ها خط بخورد. این فراخوان نگرانی های مبرمی را برای توسعه دهندگان و به روز رسانی های برنامه ریزی شده برای اکوسیستم ایجاد کرد. با واکنش ارزهای دیجیتال به آخرین افزایش قیمت، خوش بینان بازار روی ادغام برای افزایش قیمت ها حساب می کنند.

راه بازگشتی نیست

مثل همیشه، کریستین کیم قرار بود خلاصه‌ای از بحث‌های جلسه ایجاد کند. توسعه‌دهنده میخائیل کالینین آخرین نگرانی را در مورد اختلافات بین مشتریان EL را مطرح کرد. طبق گفته کالینین، در زمان ادغام، مسائلی پیرامون بلوک های متضاد وجود دارد. او همچنین موضوعی را در رابطه با گره‌های اتریوم CL که «همگام‌سازی خوش‌بینانه» بلاکچین را انجام می‌دهند، مطرح کرد. در نهایت آخرین موضوع مربوط به نرم افزار MEV-Boost در حین تماس بود.

تیم بیکو، توسعه دهنده هسته اتریوم، در ادامه خبر راه اندازی ادغام Goerli/Prater را اعلام کرد. این آخرین آزمایش انتقال اثبات سهام با نزدیک‌تر شدن ادغام است. انتظار می‌رود که پراتر هفته آینده در ۴ آگوست از طریق ارتقاء بلاتریکس اجرا شود. سپس ادغام با گورلی بین ۶ تا ۱۲ آگوست برنامه ریزی شده است. تیم بیکو نتیجه می گیرد که “اگر یک گره یا اعتبار سنجی را اجرا کنید، این آخرین فرصت شما برای انجام فرآیند قبل از راه اندازی شبکه اصلی است”.

در همین حال، OP Labs توییتی درباره به‌روزرسانی EIP-4844 که قرار است در اتریوم راه‌اندازی شود، منتشر کرد. این به‌روزرسانی به دنبال افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم بدون قربانی کردن تمرکززدایی است. این توسعه به کمک محققان و توسعه دهندگان از سازمان های مختلف انجام شده است که شامل بنیاد اتریوم، کوین بیس، OP Labs، کانسنسیس و پریزماتیک لبز هستند. همانطور که در این توییت آمده است، EIP-4844 قصد دارد تا “به شدت” هزینه ها را کاهش دهد تا انگیزه بیشتری برای کاربران ایجاد کند.

برای اتریوم چه پیش خواهد آمد؟

اگر این خبر به اندازه کافی خوب نیست، بازار کریپتو به شدت به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو واکنش نشان داده است. قیمت اتریوم در اوایل ژوئن از ۱۷۵۰ دلار گذشت. خوش بینی در اکوسیستم اتریوم در حال افزایش است و آماده سازی ادغام در حال حاضر در حال انجام است. همچنین انتظار می‌رود که احساسات معامله‌گران تغییر عمده‌ای را تجربه کند، حتی اگر بیت کوین برای مدت کوتاهی از ۲۴ هزار دلار عبور کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx