ماینر مشهور اتریوم خواستار ایجاد فورک است

  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 420 نفر

پیشنهاد ماینر چینی

چندلر گوئو در تلاش است تا اتریوم را فورک کند و نسخه اثبات کار شبکه ای را که ETHPOW نامیده است، حفظ کند. در حالی که اتریوم گام های نهایی خود را به سمت ادغام برداشته است; یک ماینر با نفوذ ارز دیجیتال به دنبال ایجاد جنبشی برای مقاومت در برابر این انتقال است. طبق یک پست توییتری هفته گذشته، چندلر گوئو، یک ماینر معروف چینی; کمپینی را برای فورک بلاکچین اتریوم و ایجاد یک نسخه spinoff و اثبات کار راه اندازی کرده است.

در شکل اثبات کار; ماینر های اتر با استفاده از توان کامپیوتری خود تراکنش ها را ثبت و به بلاکچین اضافه میکنند. آن ها در ازای این عمل اتر پاداش می گیرند. ادغام به این عمل پایان می‌دهد و سیستم اثبات سهام را جایگزین می‌کند که در آن اتریوم جدید با تعهد قرار دادن مقادیر زیادی از ETH از قبل موجود ایجاد می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که اثبات سهام، اتریوم را ۹۹ درصد به یک شبکه سازگار با محیط زیست تبدیل کند.

اثبات سهام اتریوم و ماینر های سرگردان

ادغام به ماینینگ اتر پایان می‌دهد و ماینرهای اتریوم را با سخت‌افزار تخصصی پرهزینه و بالقوه بی‌فایده و سرگردان می‌کند. به همین دلیل، گوا در تلاش است تا شبکه قدیمی اثبات کار اتریوم را حفظ کند تا استخراج‌کنندگان بتوانند به تولید ارز دیجیتال با تجهیزات موجود ادامه دهند. اما آن ارز دیجیتال اتر نخواهد بود. پس از ادغام، ETH فقط از طریق اثبات سهام ایجاد می شود. گوئو، با پیشنهاد فورک کردن شبکه اتریوم، از یک ارز دیجیتال جدید صحبت می کند که حداقل در حال حاضر آن را ETHPOW می نامد.

چنین حرکتی بی سابقه نخواهد بود. در سال ۲۰۱۶، زمانی که توسعه دهندگان اتریوم برای اصلاح یک هک بزرگ فورکی ایجاد کردند، برخی از کاربران در شبکه قدیمی باقی ماندند که آن را اتریوم کلاسیک (ETC) نامیدند. در آن زمان، گوئو یکی از حامیان اصلی ایجاد ETC بود; واقعیتی که او این هفته هنگام تبلیغ ETHPOW به آن اشاره کرد.

با این حال، طرح گوا به هیچ وجه یک معامله تمام شده نیست. ایجاد و نگهداری یک شبکه جدید به حمایت بسیار زیادی، هم اقتصادی و هم فنی نیاز دارد.ETHPOW یک شبکه و ارز دیجیتال کاملاً متمایز از اتریوم است، بدون ارزش، زیرساخت یا ابزار فرضی. استخراج ETH به دلیل ارزش بازار پایه اتر سودآور بود و ETHPOW به طور مشابه باید تقاضای کافی برای ایجاد انگیزه برای استخراج آن ایجاد کند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx