رشد ۲۸۴ درصدی مجموع ارزش قفل‌ شده Optimism

اتریوم
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

بر اساس داده‌های DefiLlama، مجموع ارزش قفل‌شده (TVL) در اوپتیمیسم (Optimism)، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ برای بلاک چین اتریوم، در ماه گذشته ۲۸۴ درصد افزایش یافته است. کاربرانی که دارایی‌های Aave را از طریق زنجیره لایه ۲ اوپتیمیسم وام می‌دهند و قرض می‌گیرند، اکثریت قریب به اتفاق TVL را تشکیل می‌دهند.

TVL اوپتیمیسم افزایش یافت

در پیش‌بینی به‌روزرسانی ادغام، که شاهد تغییر بلاک چین از یک شبکه اثبات کار به شبکه مبتنی بر اثبات سهام خواهد بود; سرمایه‌گذاران دارایی‌های دیجیتال مرتبط با اکوسیستم اتریوم را پیشنهاد داده‌اند. ادغام توسط توسعه دهندگان اتریوم در شبکه آزمایشی Goerli در روز پنج شنبه، ۱۱ آگوست آزمایش خواهد شد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ادغام شبکه اصلی در ۱۹ سپتامبر تایید می شود. اگر مشکلاتی با ادغام گورلی وجود داشته باشد احتمالا ادغام شبکه اصلی به تعویق خواهد افتاد.

بر اساس تماس اخیر توسعه دهندگان اتریوم، تاریخ پیش بینی شده راه اندازی ادغام برای ۱۹ سپتامبر تعیین شده است. با جمع آوری و محاسبات خارج از زنجیره، اوپتیمیسم، یک بلاک چین لایه ۲ اتریوم، قصد دارد اکوسیستم را گسترش دهد و تراکنش ها را تسریع کند. تراکنش ها در اوپتیمیسم وارد می شوند و در اتریوم تکمیل می شوند.

اتریوم

ETH/USD 1H

این پروژه دارای ۳۵ پروتکل از جمله بازارساز خودکار; ولودرام، صرافی غیرمتمرکز یونی سوآپ و صرافی مشتقات سینتتیک است. ظرفیت فعلی ۳۰ تراکنش در ثانیه بلاک چین اتریوم; برای مدیریت حجم عظیمی از سفارش‌های تجارت کاربر در صرافی‌ها (از جمله لغو) کافی نیست. با این وجود، به گفته برخی از تحلیلگران; شبکه ممکن است با ارتقای ادغام به ۱۰۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه برسد. راه حل های لایه ۲ این ظرفیت را حتی بیشتر هم بهبود می بخشد.

بلوک‌های اوپتیمیسم در لایه ۲ ساخته و اجرا می‌شوند در حالی که تراکنش‌های کاربر دسته‌بندی می‌شوند و به لایه اتریوم ۱ ارسال می‌شوند. در لایه ۲، تراکنش‌ها بلافاصله پذیرفته یا رد می‌شود و تجربه کاربری سریعی را ممکن می‌سازد. مطابق با توسعه TVL، توکن‌های همنام پروژه نیز در همان دوره ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

مختصری از تست شبکه گورلی

شبکه اتریوم در کمتر از ۲۴ ساعت یک قدم به بزرگترین به روز رسانی خود نزدیک می شود. دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، سال‌هاست که در حال آماده شدن برای تغییر از اثبات کار به اثبات سهام است که به طور قابل‌توجهی انرژی کمتری دارد و به عقیده برخی افراد، غیرمتمرکزتر است.

توسعه دهندگان ارشد اتریوم ماه گذشته اعلام کردند که «ادغام» به «اتریوم ۲.۰» در ۱۹ سپتامبر رخ خواهد داد. با این حال; هنوز چالشی برای توسعه دهندگان وجود دارد که قبل از اجرای «ادغام» در شبکه اصلی اتریوم; بر آن غلبه کنند. توسعه دهندگان می خواهند پس از تکمیل تغییر از PoW به PoS در دو شبکه آزمایشی اصلی اتریوم (Ropsten و Sepolia) در ماه ژوئن و جولای، ادغام را در آخرین شبکه آزمایشی اجرا کنند.

از پایین ترین سطح خود در اواسط جولای زیر ۱۰۰۰ دلار، اتریوم بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است و در آخرین بررسی، در ۱۸۰۰ معامله می شد. در حالی که بیشتر این اتفاقات همزمان با رشد بازار ارزهای دیجیتال در بحبوحه افزایش خلق و خوی کلان بوده است (بیت کوین بیش از ۲۵ درصد نسبت به پایین‌ترین حد خود در اواسط ژوئیه افزایش یافته است)، تحلیلگران نشان داده‌اند که پیش‌بینی پیش از ادغام، عامل اصلی افزایش قیمت اتریوم بوده است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx