با نزدیک شدن ادغام اتریوم به ۲۰۰۰ دلار رسید

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 539 نفر

ادغام نزدیک است و معتقدان به اتریوم با خرید آن هیجان خود را نشان می دهند. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ; اتر (ETH) به روند صعودی خود ادامه داد و اواخر شب جمعه برای اولین بار از ماه می به سطح ۲۰۰۰ دلار رسید. رمزارز شماره ۲ بر اساس ارزش بازار; در زمان نگارش این مقاله تا ۲۰۱۴ دلار رشد کرد; که ۷ درصد در ۲۴ ساعت گذشته و ۱۷ درصد در هفته گذشته افزایش داشته است. همچنین در ماه گذشته تقریباً دو برابر شده است.

بر اساس داده‌های Coinglass، بیش از ۱۵۲ میلیون دلار در پوزیشن های شُرت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته نقد شده است. همچنین ۱۳.۲ میلیون اتر در اتریوم ۲.۰ استک شده است که بالاترین رکورد جدید در تاریخ است.

دلیل این پامپ قیمتی اتریوم چیست؟

همه چیز به ادغام مربوط می شود. در اوایل این هفته شبکه آزمایشی Goerli انتقال خود به مکانیزم استخراج اثبات سهام را تکمیل کرد. آخرین تمرین (پس از ادغام موفقیت آمیز شبکه آزمایشی در Sepolia و Ropsten) قبل از ادغام شبکه اصلی که اکنون در ۱۵ یا ۱۶ سپتامبر مورد انتظار است. تغییر شبکه اصلی اتریوم از مکانیزم اثبات کار (PoW) پر مصرف به الگوریتم اجماع اثبات سهام (PoS) باید کارایی کلی شبکه را افزایش داده و مصرف انرژی را تا ۹۹ درصد کاهش دهد.

همچنین انتظار می‌رود که این به‌روزرسانی هزینه‌های تراکنش‌ بسیار بالای اتریوم را کاهش دهد. اگرچه برخی شک دارند که اتریوم پس از ادغام به همان شکلی که برخی از توسعه‌دهندگان اصلی شبکه وعده داده‌اند، ظاهری ایده‌آل داشته باشد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارز ها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx