پیشرفت‌های بلاک چین اتریوم پس از ادغام

اتریوم
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 444 نفر

ارتقای ادغام برای اتریوم (ETH)، که در درجه اول به دنبال انتقال بلاکچین به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) بود، نشان داده است که تأثیر مثبتی بر ایجاد بلاک‌های جدید اتریوم دارد. برخی از بهبودهای مشهود در بلاک چین اتریوم پس از ادغام شامل افزایش شدید در ایجاد بلاک روزانه و کاهش قابل توجهی در میانگین زمان ایجاد بلاک است.

ادغام یکی از مهم ترین ارتقاهای اتریوم در نظر گرفته شد. در نتیجه هیاهوی تبلیغاتی، تصورات غلط متعددی در مورد هزینه‌های ارزان‌تر گاز و تراکنش‌های سریع‌تر، اکوسیستم این رمزارز را آزار می‌داد که توسط کوین تلگراف رد شد. با این حال، برخی از پیشرفت‌های مشهود تجربه بلاک چین پس از ادغام شامل افزایش شدید در ایجاد بلاک روزانه و کاهش قابل توجهی در میانگین زمان بلاک است.

اتریوم

در ۱۵ سپتامبر، اتریوم پس از انتقال موفقیت آمیز شبکه به اثبات سهام ، ارتقای “ادغام” را تکمیل کرد. در همان روز، تعداد بلوک‌های ایجاد شده روزانه (EBC) تقریباً ۱۸٪ افزایش یافت – از تقریباً ۶۰۰۰ بلوک به ۷۱۰۰ بلوک در روز.

اتریوم

در تکمیل این حرکت، میانگین زمان بلاک – زمانی که استخراج‌کنندگان یا اعتباردهنده‌ها در یک شبکه برای تأیید تراکنش‌ها نیاز دارند – برای اتریوم بیش از ۱۳ درصد کاهش یافت که توسط داده‌های YCharts نشان داده می‌شود. یافته‌های بالا تأثیر مثبت ارتقای “ادغام” را بر روی بلاک چین اتریوم نشان می‌دهد.

پس از ارتقای اتریوم، قیمت پردازنده‌های گرافیکی در چین با دور شدن بلاک چین از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) کاهش قابل توجهی داشت. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، طبق گفته یک تاجر چینی، قیمت Nvidia GeForce RTX 3080 از ۱۱۱۸ دلار یا ۸۰۰۰ یوان در عرض سه ماه به ۵۰۰۰ یوان کاهش یافت. این تاجر همچنین اظهار داشت که هیچ کس (در چین) کامپیوترهای جدید نمی خرد، چه برسد به GPU های جدید!

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx