پیشرفت‌های بلاک چین اتریوم پس از ادغام

انتشار 2 سال قبل
آنچه می‌خوانید...

ارتقای ادغام برای اتریوم (ETH)، که در درجه اول به دنبال انتقال بلاکچین به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) بود، نشان داده است که تأثیر مثبتی بر ایجاد بلاک‌های جدید اتریوم دارد. برخی از بهبودهای مشهود در بلاک چین اتریوم پس از ادغام شامل افزایش شدید در ایجاد بلاک روزانه و کاهش قابل توجهی در […]

اتریوم

ارتقای ادغام برای اتریوم (ETH)، که در درجه اول به دنبال انتقال بلاکچین به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) بود، نشان داده است که تأثیر مثبتی بر ایجاد بلاک‌های جدید اتریوم دارد. برخی از بهبودهای مشهود در بلاک چین اتریوم پس از ادغام شامل افزایش شدید در ایجاد بلاک روزانه و کاهش قابل توجهی در میانگین زمان ایجاد بلاک است.

ادغام یکی از مهم ترین ارتقاهای اتریوم در نظر گرفته شد. در نتیجه هیاهوی تبلیغاتی، تصورات غلط متعددی در مورد هزینه‌های ارزان‌تر گاز و تراکنش‌های سریع‌تر، اکوسیستم این رمزارز را آزار می‌داد که توسط کوین تلگراف رد شد. با این حال، برخی از پیشرفت‌های مشهود تجربه بلاک چین پس از ادغام شامل افزایش شدید در ایجاد بلاک روزانه و کاهش قابل توجهی در میانگین زمان بلاک است.

اتریوم

در 15 سپتامبر، اتریوم پس از انتقال موفقیت آمیز شبکه به اثبات سهام ، ارتقای “ادغام” را تکمیل کرد. در همان روز، تعداد بلوک‌های ایجاد شده روزانه (EBC) تقریباً 18٪ افزایش یافت – از تقریباً 6000 بلوک به 7100 بلوک در روز.

اتریوم

در تکمیل این حرکت، میانگین زمان بلاک – زمانی که استخراج‌کنندگان یا اعتباردهنده‌ها در یک شبکه برای تأیید تراکنش‌ها نیاز دارند – برای اتریوم بیش از 13 درصد کاهش یافت که توسط داده‌های YCharts نشان داده می‌شود. یافته‌های بالا تأثیر مثبت ارتقای “ادغام” را بر روی بلاک چین اتریوم نشان می‌دهد.

پس از ارتقای اتریوم، قیمت پردازنده‌های گرافیکی در چین با دور شدن بلاک چین از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) کاهش قابل توجهی داشت. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، طبق گفته یک تاجر چینی، قیمت Nvidia GeForce RTX 3080 از 1118 دلار یا 8000 یوان در عرض سه ماه به 5000 یوان کاهش یافت. این تاجر همچنین اظهار داشت که هیچ کس (در چین) کامپیوترهای جدید نمی خرد، چه برسد به GPU های جدید!

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx