لیدو فایننس استیک اتریوم را به دو شبکه لایه۲ اضافه کرد

لیدو فایننس
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 505 نفر

یکی از بزرگترین ارائه دهندگان استیکینگ اتریوم، لیدو فایننس (Lido Finance) روی دو شبکه لایه ۲ یعنی آربیتروم (Arbitrum) و آپتیمیسم (Optimism) راه اندازی شده است، حرکتی که به گفته آن، دسترسی به استیک اتریوم را بهبود می بخشد و هزینه های گاز را کاهش می دهد.

طرح گسترش به لایه دو برای اولین بار در جولای معرفی شد، زمانی که تیم لیدو اذعان کرد که چندین شبکه لایه ۲ “فعالیت اقتصادی نشان داده اند” و این گسترش با استقرار جدید در شبکه های L2 آربیتروم و آپتیمیسم که در ۷ اکتبر راه اندازی شد، آغاز گردید. لیدو امکان استیکینگی را فراهم می‌کند، که به سهامداران انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد، زیرا آنها می‌توانند وجوه خود را در هر زمانی برداشت کنند، برخلاف استیک مستقیم اتریوم که دارایی در آن قفل می شود.

رهبران صنعت مانند آلسیا هاس مدیر مالی کوین بیس قبلاً اظهار داشته اند که تا زمانی که مسئله قفل کردن دارایی حل نشود، سرمایه گذاری سازمانی آغاز نخواهد شد. لیدو این گزینه قابل انعطاف یا لیکوئیدیتی را فراهم می کند و به همین دلیل محبوبیت آن افزایش یافته است.

مرحله اول پخش لایه ۲ آن، پل زدن توکن پیچیده لیدو (wstETH) را به دو شبکه امکان پذیر می کند. stETH یک توکن لیکوئیدی استیکینگ اتریوم است که لیدو متناسب با اتریوم استیک شده صادر می‌کند و نسخه پیچیده آن تعادل ثابتی از stETH را برای استفاده در برنامه‌های دیفای که نیاز به مکانیزم تعادل ثابت دارند حفظ می‌کند.

علاوه بر این، لیدو فایننس از روز راه‌اندازی ماهانه ۱۵۰۰۰۰ توکن LDO را به عنوان پاداش برای wstETH که در هر شبکه پل شده است، اختصاص می‌دهد. هدف این ابتکار ایجاد نقدینگی wstETH برای مشوق های فارمینگ در شرکای دیفای از جمله کرو ، بالانسر و کایبر نتورک است. طبق وب سایت آن، لیدو دارای ۷.۴ میلیارد دلار اتر استیکینگ است که نشان دهنده حدود ۵.۵ میلیون دلار یا تقریباً ۴۰ درصد از کل سهام استیک شده است. همچنین گزارش شد که stETH پیوند خود را با ETH در اوایل امسال از دست داد زیرا سرایت کریپتو شروع به گسترش کرد، اما بهبود ان نیز سریع بود.

شبکه های لایه ۲ که برای استقرار انتخاب شده است تا ابتدا ۸۰ درصد سهام بازار را بین خود داشته باشند. بر اساس گزارش L2beat، آربیتروم با ۵۱ درصد سهم بازار و ۲.۴۲ میلیارد دلار ارزش کل قفل شده، پیشتاز است و آپتیمیسم دارای ۳۰ درصد سهم و ۱.۴۵ میلیارد دلار TVL است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx