درآمد استخراج اتریوم در یک ماه گذشته به بالاترین حد ۳ ماهه رسیده است

قیمت اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 408 نفر

درآمد استخراج اتریوم به دلیل افزایش علاقه به پاداش های استخراج در ماه آگوست به بالاترین سطح سه ماهه رسید. این آخرین ماه کامل استخراج اتریوم قبل از «ادغام» بود.

استخراج اتریوم به طور مداوم درآمد ماهانه شرکت‌های استخراج مانند Marathon Digital Holdings، BitDigital، Bitfarms، Riot Blockchain Inc.، Hut 8 Mining Corp و Argo Blockchain را فراهم کرده است.

اعلام انتقال به شبکه اثبات سهام (PoS) برای اولین بار در ۱ دسامبر ۲۰۲۰ انجام شد. این انتقال در نهایت برای این ماه در نظر گرفته شد و باعث افزایش تقاضا برای پاداش استخراج اتریوم شد زیرا آنها لغو خواهند شد. و پس از تکمیل موفقیت آمیز The Merge با منافع سهامدار جایگزین شد.

بر اساس داده‌های کوین متریکس، در نتیجه، درآمد استخراج اتریوم از ۶۲۱ میلیون دلار در جولای به ۷۳۴ میلیون دلار در ماه آگوست افزایش یافت. این افزایش ۱۸ درصدی درآمد در ۳۱ روز بود.

منبع: نمودار درآمد استخراج کنندگان اتریوم از ژانویه 2017 تا آگوست 2022 توسط Block

منبع: نمودار درآمد استخراج کنندگان اتریوم از ژانویه ۲۰۱۷ تا آگوست ۲۰۲۲ توسط Block

پس از سقوط استیبل کوین الگوریتمی TerraUSD (UST) در هفته دوم ماه می، درآمد استخراج اتریوم علیرغم کاهش قابل توجه قیمت آن در طول ماه، توانست از یک میلیارد دلار عبور کند.

زمانی که کمتر از ۶۰۰ میلیون دلار از قدرت مشارکت در اعتبارسنجی تراکنش‌ها در شبکه اثبات کار (PoW) اتریوم تولید شد، این زمان به ژوئن رسید.

در ژوئن قیمت اتریوم در محدوده ۸۹۶ تا ۱۹۶۵ دلار معامله شد. در ماه جولای، دارایی جدید پشت اکوسیستم اتریوم بین ۱۰۱۹ تا ۱۷۷۴ دلار معامله شد.

از آنجایی که درآمد استخراج با تعداد اتریوم استخراج شده ضرب در قیمت سکه در یک دوره معین محاسبه می شود، افت قابل توجهی در درآمد وجود داشت.

قیمت اتریوم  و ادغام درآمد را تقویت کردند

فرآیند دو مرحله‌ای برای عرضه Merge توسط بنیاد اتریوم در ۲۴ آگوست اعلام شد. مرحله اول شامل ارتقاء شبکه به نام Bellatrix در لایه اجماع است که برای ساعت ۱۱:۳۴:۴۷ صبح UTC در ۶ سپتامبر برنامه ریزی شده است. .

مرحله دوم که پاریس نام دارد، بخش لایه اجرایی از انتقال را تشکیل می دهد و قرار است بین ۱۰ و ۲۰ سپتامبر راه اندازی شود.

انتقال به یک شبکه PoS باعث می‌شود که اتریوم به سایر بلاک‌چین‌هایی مانند کاردانو ملحق شود که در تلاش برای یافتن تعادل کامل برای سه‌گانه بلاک چین (امنیت، عدم تمرکز و مقیاس‌پذیری) هستند.

کاهش پیش‌بینی‌شده در هزینه‌های گاز و افزایش استفاده از پروتکل‌های غیرمتمرکز در اتریوم شاهد افزایش تقاضا برای این کوین بود.

در این دوره، اتریوم در محدوده ۱۴۲۸ دلار و ۲۰۲۳ دلار پس از باز شدن و بسته شدن به ترتیب در ۱۶۸۱ دلار و ۱۵۵۴ دلار معامله شد.

 

در حالی که ماینرها برای مدت کوتاهی قبل از انجام انتقال، جوایز اتریوم دریافت می‌کنند، بسیاری از آنها به سایر کوین‌هایاثبات کار مانند اتریوم کلاسیک و اثبات کار اتریوم اخیراً ایجاد شده (ETHPOW) روی آورده‌اند که قابل معامله هستند. در Gate.io، MEXC، Poloniex و DigiFinex.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx