کره جنوبی تلاش های خود را برای تنظیم مقررات متاورس گسترش می دهد

متاورس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 478 نفر

پیشرفت کره جنوبی در صنعت رمزارزها

کره جنوبی به ارتقای و گسترس خود در Web3 و متاورس ادامه می دهد. پس از سرمایه‌گذاری تقریباً ۲۰۰ میلیون دلاری در ایجاد اکوسیستم متاورس خود و انتشار «اصول اخلاقی متاورس»، دولت این کشور اکنون در حال آماده‌سازی قانون ارتقای این صنعت است.

همانطور که رسانه های محلی در ۱ سپتامبر گزارش کردند، هیو یون آه، یکی از اعضای مجلس ملی با سابقه کارآفرینی، تصویب قانون ارتقای صنعت Metaverse را برای حمایت از صنعت Web3 پیشنهاد کرد. تعدادی دیگر از اعضای مجلس ملی از پیشنهاد یون آه حمایت کردند.

بر اساس این لایحه، کمیته بررسی سیاست‌های متاورس زیرمجموعه نخست‌وزیر، سیاست‌های توسعه متاورس در کشور را بررسی می‌کند و وزیر علوم و فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات باید هر سه سال یک بار برنامه نهایی را تعریف کند.

این لایحه همچنین مشوق هایی را برای شرکت هایی در نظر می گیرد که همزمان با رعایت معیارهای عالی مانند حفاظت از داده های شخصی کاربران، عملیات خود را به متاورس تغییر دهند.

بر اساس داده های وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، بودجه دولت برای پروژه های بزرگ مرتبط با متاورس در سال ۲۰۲۳ به ۱۹۵.۴ میلیارد وون (حدود ۱۴۰ میلیون دلار) خواهد رسید. در ماه فوریه، این وزارتخانه گزارش داد که ۲۲۳.۷ میلیارد وون (۱۸۶.۷ میلیون دلار) خواهد بود. به پلتفرم دنیای مجازی تحت عنوان Expanded Virtual World اختصاص داده شود.

 

گزارش‌های مربوط به افزایش علاقه دولت کره جنوبی به متاورس در ابتدای سال ۲۰۲۲ زمانی که دو خرده‌فروش بزرگ یکپارچه‌سازی متاورس و هوش مصنوعی را برای پلتفرم‌های خود راه‌اندازی کردند تا تجربه مشتری را افزایش دهند، منتشر شد.

در ۲۶ اوت، پیش نویس اصول اخلاقی دنیای مجازی گسترده توسط گروه مشترکی از دولت و سهامداران خصوصی کره جنوبی منتشر شد. این سند بر موضوعاتی مانند حفاظت از داده های شخصی و حق چاپ تمرکز دارد.

در همین حال، بانک مرکزی کره جنوبی در نظر دارد ممنوعیت ICOs را که در سال ۲۰۱۷ بر اساس قانون چارچوب دارایی های دیجیتال وضع شده بود، لغو کند که باید در سال ۲۰۲۳ اجرایی شود.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx