برداشت‌های معلق اتریوم به ۳ میلیارد دلار رسید

اتریوم
  • زمان مطالعه: 2دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 374 نفر

پس از ارتقای موفق شانگهای، کل برداشت‌های معلق اتریوم (مقدار اتر تایید شده برای برداشت، شامل جوایز استیکینگ) در شبکه از ارزش ۳ میلیارد دلار گذشت. با توجه به وب سایت ردیاب داده‌های بلاکچین، توکن آنلاکز (token.unlocks)، ۱.۴۸ میلیون اتر به ارزش ۳.۱۰ میلیارد دلار در حال حاضر در انتظار برداشت است.

مقدار تخمینی ارزش دلاری اترهای در دسترس کاربران روزانه ۱.۰۷ میلیارد دلار است که تخمین زده می شود ۲۵۷،۳۴۰ اتر (۵۳۶.۹۵ میلیون دلار) طی ۱۱ ساعت آینده برداشت شود. در کنار صف برداشت رو به رشد، قیمت اتر – برخلاف انتظار برخی از تحلیلگران و فروشندگان کوتاه مدت – پس از اجرای شاپلا افزایش یافته است. رمزارز بومی اتریوم در حال حاضر کمی زیر ۲۱۰۰ دلار در حال نوسان است.

چقدر اتر هنوز در معرض خطر است؟

اتریوم

کل مقدار اتر موجود در حال حاضر، بدون احتساب جوایز به دست آمده، به ۱۷.۲۳ میلیون سکه – به ارزش ۳۵.۹۵ میلیارد دلار – می رسد و ۱۵.۳۴٪ از کل عرضه این رمزارز را تشکیل می دهد. موجودی خالص استیک دیروز – که با کم کردن مقدار کل اتر برداشت شده از مقدار اتر سپرده شده محاسبه می شود – تقریباً -۱۰۳۶۰۰ ETH (204.04 میلیون دلار) است. تقریباً ۲۰۱,۸۴۰ اتر برداشته شده است، در حالی که تقریباً ۹۸,۲۴۰ اتر استیک شده است.

از زمان هارد فورک شانگهای، موجودی خالص سهام برابر با ۱۱۲۱۱۰ ETH (-228.72 میلیون دلار) است؛ با ۳۲۵،۹۰۰ اتر برداشته شده و ۲۱۳،۷۹۰ اتر سپرده شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx