انباشت ۷۰۰ میلیون دلاری اتریوم توسط نهنگ‌ها

اتریوم
  • زمان مطالعه: ۳دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

در حالی که قیمت اتریوم پس از ریزش‌های فروپاشی FTX، شروع به بهبود کرده است، برخی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران به شدت دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار را جمع‌آوری می‌کنند.

بر اساس داده‌های شرکت تحلیل بلاکچین، سنتیمنت، آدرس‌های کوسه‌ها و نهنگ‌های اتریوم (آن‌هایی که بین ۱۰۰ تا ۱ میلیون ETH دارند) پس از افزایش ۲.۱ درصدی روند انباشت در طول دو روز اخیر ، اکنون صاحب دو سوم عرضه این ارز دیجیتال هستند. این شرکت خاطرنشان کرد که ۵۶۱,۰۰۰ ETH، به ارزش نزدیک به ۷۰۰ میلیون دلار، به این آدرس‌ها وارد شد. این خریدها، انباشت نهنگ‌ها را به سطوح قبل از ادغام بازگرداند.

داده‌های کریپتو کمپر نشان می‌دهد که اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمتی حدود ۱۲۳۰ دلار برای هر توکن معامله می‌شود. قیمت آن در ماه گذشته سقوط کرد زیرا نهاد پشت هک FTX تمام ETH خود را در بازار فروخت تا renBTC (یک نسخه توکن شده از BTC در سایر بلاکچین ها)، خریداری کند.

همانطور که کریپتو گلوب گزارش داد، اکتبر ماه فوق‌العاده‌ای برای دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار بود، زیرا حتی در یک محیط چالش‌برانگیز اقتصاد کلان، اتریوم پس از چندین تحول مثبت شاهد افزایش قیمت ۱۸.۴ درصدی بود.

بر اساس آخرین گزارش دارایی کریپتو کمپر، در ماه نوامبر، BTC و ETH هر دو افت قابل توجهی را تجربه کردند و به ترتیب به کمترین قیمت ۱۵۴۸۰ و ۱۰۷۴ دلار رسیدند. این پایین‌ترین میزان سالانه برای بیت کوین بود، در حالی که اتریوم بالاتر از پایین‌ترین حد خود در ژوئن ۲۰۲۲ باقی ماند و انعطاف‌پذیری بیشتری را نشان داد. در نیمه دوم سال، اتر بهتر از بیت کوین عمل کرد و ۲۲.۴% در مقایسه با بازده -۱۰.۸% بیت کوین افزایش یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx