صرافی های کشور اتیوپی اکنون باید در آژانس امنیت سایبری ثبت نام کنند

ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 6دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 642 نفر

به ارائه دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال که در اتیوپی فعالیت می کنند دستور داده شده است که در آژانس امنیت سایبری کشور ثبت نام کنند.

آژانس امنیت سایبری، اداره امنیت شبکه اطلاعات (INSA) نام دارد

 

INSA آژانس مسئول بخش امنیت سایبری اتیوپی است که شروع به ثبت خدمات ارزهای دیجیتال و ارائه دهندگان انتقال در اتیوپی خواهد کرد.

ارائه دهندگان خدمات پس از اعلام بانک ملی اتیوپی (NBE) باید ثبت نام خود را در آژانس امنیت سایبری آغاز کنند.

NBE اشاره کرده است که مردم در اتیوپی از تراکنش های رمزنگاری استفاده می کنند در حالی که استفاده از دارایی های دیجیتال در اتیوپی غیرقانونی است.

 

طبق برخی گزارش‌ها، قانون اصلاح‌شده به آژانس امنیت سایبری قدرت نظارت بر محصولات رمزنگاری و تراکنش‌های دارایی دیجیتال را می‌دهد.

علاوه بر این، «مرجع صدور گواهی ریشه» تعیین شده، INSA مسئولیت توسعه رویه‌های عملیاتی خاص و همچنین زیرساخت رمزنگاری را بر عهده گرفته است.

ثبت نهادهای دارایی دیجیتال توسط آژانس با اصلاحیه فعلی قانونی امکان پذیر شد که امکان تأسیس مجدد INSA را فراهم کرد.

NBE به شهروندان در مورد استفاده از ارزهای دیجیتال هشدار داده است

اقدام آژانس امنیت سایبری برای ثبت نهادهای رمزنگاری پس از چند ماه زمانی انجام می‌شود که بانک مرکزی این کشور، بانک ملی اتیوپی (NBE) به ساکنان این کشور در مورد استفاده از دارایی‌های دیجیتال هشدار داده بود.

نه تنها بانک ملی اتیوپی (NBE) به ساکنان در مورد استفاده از دارایی های دیجیتال برای پرداخت هشدار داد، بلکه از ساکنان خواست که چنین تراکنش هایی را نیز گزارش کنند.

حتی با وجود موضع سخت NBE در برابر ارزهای رمزنگاری شده، INSA از ارائه دهندگان خدمات دارایی دیجیتالی که در داخل کشور فعال هستند خواسته بود تا با الزامات ثبت نام ذکر شده هماهنگ باشند.

در بین افراد و نهادها علاقه به ارائه خدمات رمزنگاری از جمله استخراج و انتقال وجود دارد. [بنابراین] برای تنظیم صحیح این زمینه، INSA شروع به ثبت افراد و نهادهایی کرده است که در عملیات (خدمات) کریپتو از جمله انتقال و یا استخراج فعالیت دارند.

INSA علیه ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری ثبت نشده اقدام می کند

گزارش‌ها حاکی از آن است که به ارائه‌دهندگان خدمات دارایی دیجیتال در مجموع مدت ده روزه داده شده است که طی آن باید مراحل ثبت نام را طی کنند.

آژانس بین المللی انرژی (INSA) خاطرنشان کرد: برای اشخاصی که قوانین و مقررات بانک مرکزی را رعایت نکرده اند، اقدامات قانونی لازم انجام می شود.

بانک مرکزی هشدار داده است که از ارزهای دیجیتال یا ارزهای دیجیتال برای انجام تراکنش‌های مالی غیررسمی و روش‌های پولشویی در اتیوپی استفاده می‌شود.

NBE از مردم خواست از تجارت با ارزهای دیجیتال خودداری کنند و همچنین در صورت برخورد با چنین تراکنش های غیرقانونی به مقامات گزارش دهند.

بانک ملی اتیوپی (NBE) اعلام کرد که ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین توسط بانک مرکزی به عنوان روش های تراکنش و پرداخت به رسمیت شناخته نشده است، شرکت پخش فانا (FBC) وابسته به دولت.

بانک ملی اتیوپی ضمن ایجاد امکان پولشویی، به این تراکنش ها از طریق دارایی های دیجیتال اشاره کرد.

به گفته بانک مرکزی، تنها Birr ارز قانونی در اتیوپی است، و این اهمیت را می دهد که هنوز هیچ مبادله رسمی دارایی دیجیتال در این کشور وجود ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx