تحلیل امروز اتریوم | به این محدوده در چارت اتر توجه کنید

انتشار 9 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

در تحلیل امروز اتریوم ابتدا به چارت روزانه این آلتکوین نگاهی می‌کنیم. قیمت اتریوم در حدود 1900 دلار نوسان می‌کند و در 24 ساعت گذشته تغییر آنچنانی نداشته است. دو محدوده مهم در نمودار اتر را با باکس‌های قرمز و آبی مشخص کردیم. محدوده 1750 دلار (باکس قرمز) حمایت اصلی اتریوم است که حدودا 6 […]

در تحلیل امروز اتریوم ابتدا به چارت روزانه این آلتکوین نگاهی می‌کنیم. قیمت اتریوم در حدود 1900 دلار نوسان می‌کند و در 24 ساعت گذشته تغییر آنچنانی نداشته است. دو محدوده مهم در نمودار اتر را با باکس‌های قرمز و آبی مشخص کردیم. محدوده 1750 دلار (باکس قرمز) حمایت اصلی اتریوم است که حدودا 6 درصد پایین‌تر از قیمت فعلی قرار گرفته است.

تحلیل امروز اتریوم

تحلیل امروز اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

حمایت استاتیک باکس قرمز قبلا نقش یک حمایت اصلی را داشت و در تحلیل‌های قبلی گفتیم که با شکست این محدوده اتر می‌تواند به سمت تارگت 2000 دلاری خود (باکس آبی) حرکت کند. این اتفاق رخ داد و اتریوم اکنون درحال حرکت به سوی همین تارگت قیمتی است.

تحلیل امروز اتریوم
نمودار 4ساعته اتریوم

در نمودار 4 ساعته اتریوم نیز یک کانال صعودی شکل گرفته است. در تایم فریم ساعتی، خط میانی کانال را می‌توان یک حمایت فوری در نظر گرفت. از طرفی اتر یک محدوده حمایتی مناسب دیگر هم در محدوده 1860 دلار (باکس خاکستری) دارد که با خط میانی کانال همپوشانی ایجاد کرده است. برگشت به زیر این ناحیه می‌تواند منجر به ریزش بیشتر و نزول قیمت به کف کانال و سپس محدوده باکس قرمز شود.

خرید اتریوم

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx