اتریوم در صورت شکست این محدوده به 1300 دلار می‌رسد

انتشار 10 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

پس از تشکیل یک تقاطع مرگ (Death Cross) در نمودار روزانه، اتریوم (ETH) حرکتی نزولی را در پیش گرفت. توکن اتریو‌م با ریزشی که در روزهای گذشته انجام داد، خط روند صعودی بلند مدت خود، که یک حمایت اصلی برای قیمت بود را شکست و به محدوده حمایتی اصلی خودش در حدود کانال 1500 دلاری […]

پس از تشکیل یک تقاطع مرگ (Death Cross) در نمودار روزانه، اتریوم (ETH) حرکتی نزولی را در پیش گرفت. توکن اتریو‌م با ریزشی که در روزهای گذشته انجام داد، خط روند صعودی بلند مدت خود، که یک حمایت اصلی برای قیمت بود را شکست و به محدوده حمایتی اصلی خودش در حدود کانال 1500 دلاری رسید.

تحلیل اتریوم
نمودار روزانه اتریوم

این محدوده که با باکس آبی مشخص شده است فعلا حمایت اصلی اتر‌یوم می‌باشد؛ به طوری که در ماه‌های گذشته چندین بار از ریزش قیمت جلوگیری کرده است. انتظار می‌رود که برای مدتی در این محدوده شاهد درگیری‌های قیمت باشیم. در صورتی که اتریوم به زیر 1500 دلار برسد احتمالا حرکت نزولی تا 1300 دلار ادامه خواهد داشت. از طرفی در نمودار هفتگی اتریوم، میانگین متحرک با دوره زمانی 200 در مجاورت محدوده باکس آبی قرار گرفته است که مجموعا می‌توانند از ریزش بیشتر قیمت جلوگیری کنند. با این حال باید دید که این رمزارز دوست داشتنی در حدود قیمت 1500 دلار چه رفتاری را از خود نشان خواهد داد.

م

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx