اتحادیه اروپا با NFTها به جنگ جعل اسناد می رود

NFTها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 406 نفر

اتحادیه اروپا قصد دارد تا سال ۲۰۲۳ با استفاده از NFTها با جعل مبارزه کند

به عنوان بخشی از تلاش های خود برای مبارزه با جعل کالاهای واقعی، اتحادیه اروپا (EU) فاش کرده است که در حال توسعه استراتژی است که از فناوری بلاکچین و NFTها استفاده می کند. دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا مسئول طراحی سیستم پیشنهادی خواهد بود.

در سندی که در ابتدای سپتامبر منتشر شد، این گروه بیان می‌کند که قبلاً در مورد یک معماری سطح بالا برای این پروژه تصمیم گرفته‌اند، و بخش‌های وسیعی از نحوه عملکرد سیستم را تعریف می‌کند.

صاحبان مالکیت معنوی (IP) NFTهای دوقلو صادر می‌کنند تا نشان دهند که مجموعه‌ای از کالاهای تولید شده اصیل هستند. برای ایجاد این موارد بر روی بلاکچین برای ردیابی، دارندگان این حقوق مالکیت معنوی ابتدا باید به عنوان امضاکنندگان مجاز ثبت شوند.

بنابراین این سیستم امکان ردیابی زنجیره تامین را در حین جابجایی اقلام از طریق پست‌های بازرسی مختلف فراهم می‌کند تا صاحبان مالکیت معنوی از اصل بودن محصولاتی که در مغازه‌ها فروخته می‌شوند اطمینان حاصل کنند.

هدف دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا این است که سیستمی داشته باشد که تا پایان سال ۲۰۲۳ عملیاتی شود. با این حال، برای دستیابی به این هدف، دفتر مالکیت فکری اتحادیه اروپا باید یک سیستم ثبتی ایجاد کند که تمام مالکیت های معنوی را در کنار هم قرار دهد. بر اساس این مطالعه، برای اینکه این سیستم به هدف خود دست یابد، باید تلاش کند تا با سایر فناوری‌های نظارت بر زنجیره تامین که در حال حاضر وجود دارند، سازگار باشد.

اگر اتحادیه اروپا این سیستم را قبل از پایان سال ۲۰۲۳ راه اندازی کند، اگرچه، فناوری بلاک چین در گذشته برای نظارت بر خطوط عرضه نیز استفاده شده است، اما این اولین بار است که به این گستردگی از آن برای اصالت محصول استفاده می شود.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx