شهرداران ژاپنی برای برتری در استفاده از فناوری دیجیتال جایزه NFT دریافت کردند

دریافت NFT
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 461 نفر

دولت ژاپن توکن‌های غیرمثلی (NFT) را به عنوان یک جایزه تکمیلی به مقامات محلی که در استفاده از فناوری دیجیتال برای حل مسائل محلی و همچنین تقویت اقتصاد دیجیتال برتر بودند، اعطا می‌کند.

در مجموع هفت شهردار برای ابتکارات مختلف جوایز NFT را دریافت کردند.

پیشنهاد دبیرخانه کابینه در مورد NFT ها

طبق گزارش CoinPost، توکن‌هایی که در مراسم «Summer Digi Denkoshien 2022» توزیع شدند، اساساً نشان‌دهنده «گواهی دیجیتال» دستاورد هستند. مراسم اهدای جایزه توسط هیروکازو ماتسونو، دبیر ارشد کابینه ژاپن برگزار شد. فومیو کیشیدا، نخست وزیر این کشور نیز در این مراسم حضور داشت.

این توکن‌ها، برای نمونه، در شبکه بلاک چین اتریوم صادر شدند، اما از فناوری پروتکل حضور و غیاب (POAP) استفاده کردند. NFT های سبک POAP بیشتر در رویدادهای انحصاری استفاده می شوند و معمولاً در زنجیره xDai ساخته می شوند. NFT های دبیرخانه را نمی توان در بازارهای ثانویه معامله کرد.

شرکت رمزنگاری bitFlyer Holdings مستقر در توکیو، علاوه بر IndieSquare، TREE Digital Studio و Tomonari Kougei، پشتیبانی فنی برای این پیشنهاد ارائه کرد.

ژاپن برای NFT و وب ۳ به دنبال پیشرفت است

در طول سال گذشته، چندین بازیگر فناوری در کشور شروع به پذیرش ایده NFT و وب ۳ کردند. یکی از اولین بانک های ژاپنی که وارد فضای NFT شد، MUFG بود. SBI Group همچنین یک شرکت تابعه اختصاصی به نام – SBINFTs راه اندازی کرد.

رسانه اجتماعی برتر کشور، لاین، همچنین یک بازار NFT به نام Line NFT ایجاد کرد. به لطف فشار بسیار مورد نیاز خود نخست وزیر، بازار NFT در “سرزمین طلوع خورشید” افزایش یافته است.

کیشیدا پیش از این اظهار داشت که دولت به دنبال اصلاحات نهادی برای ایجاد محیطی است که ایجاد زیرساخت های مرتبط با وب ۳ را در خود جای دهد. او همچنین تأیید کرد که NFTها و نوآوری‌های مرتبط با متافورس به رشد مبتنی بر وب ۳ برای کشور کمک می‌کنند.

این اظهارات به دنبال ایجاد کاغذ سفید دیجیتال ژاپن ۲۰۲۲ است که توسط واحد ارتقای جامعه دیجیتال حزب حاکم لیبرال دموکرات در اوایل سال جاری ارائه شد که بخش NFT را به عنوان موتور رشد جنبش وب ۳ تبلیغ می کرد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx