گسترش بلاکچین تلگرام (TON) در افریقا

گسترش بلاکچین تلگرام (TON) در افریقا
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 720 نفر

گسترش بلاکچین تلگرام (TON) در افریقا

در سال ۲۰۱۸ بود که پلتفرم پیام رسان متمرکز بر حریم خصوصی تلگرام اعلام کرد که در حال ساخت یک فناوری شبکه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین به نام TON است. با این حال، پس از یک دعوی حقوقی طولانی که تا می ۲۰۲۰ با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بر سر عرضه اولیه ۱.۷ میلیارد دلاری به طول انجامید، تلگرام مجبور شد این پروژه را رها کند.

صندوق توسعه

با این حال، به دور از انتظارات همه، به نظر می رسد که پروژه TON جان تازه ای پیدا کرده و در حال پیشرفت است. به عنوان نمونه، اخیرا بنیاد TON اعلام کرد که TONcoin را به عنوان فاند اکوسیستم رسمی خود انتخاب کرده است. و به جذب ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه از شرکت‌ های بزرگ متعهد شده است.

به عنوان بخشی از توسعه خود، گزارش‌ ها حاکی از آن است که TONcoin از نزدیک با بنیاد TON همکاری خواهد کرد. این بنیاد فصد دارد مبلغ فوق را در طیف گسترده‌ ای از فرصت‌ ها در این صنعت استفاده کند. از جمله این حوزه ها می توان به توکن های NFT، وب ۳، کمک های مالی و هکاتون ها اشاره کرد.

توسعه TON

حتی پس از قطع همکاری با TON، پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، حمایت خود را از این پروژه اعلام کرد. وی در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ گفت که تلگرام در حال ادغام راهکار پرداختی TON در رابط کاربری این پیام رسان است. همچنین لازم به ذکر است که تعدادی از کشورهای افریقایی مانند کامرون و جمهوری دموکراتیک کنگو از برنامه ‌های خود برای پذیرش TON خبر دادند. یکی از سخنگویان TON اعلام کرده که تعداد کل آدرس های کیف پول TON از ابتدای سال تاکنون بیش از دو برابر افزایش یافته و اخیراً از مرز ۴۰۰,۰۰۰ عبور کرده است.

به علاوه، این پروژه ماه گذشته استاندارد توکن های NFT خود موسوم به “Jetton” را نهایی کرد. با این کار، سرمایه ‌گذاران بیشتری جذب این پروژه شدند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx