مدیر اجرایی سابق بلک راک، مدیرعامل جدید بلاک چین استرالیا شد

بلاک چین
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 649 نفر

Blockchain Australia – یک نهاد صنعتی به نمایندگی از مشاغل استرالیا و افراد شرکت کننده در صنعت کریپتو – انتصاب لورا مرکوریو را به عنوان مدیر اجرایی بعدی خود اعلام کرد. او تجربه ای غنی در زمینه مالی دارد و قبلا برای بلک راک، دویچه بانک و سیتی گروپ کار کرده است.

اخیراً افراد متعدد دیگری که بخشی از موسسات پولی و حتی مقامات دولتی بودند به فضای دارایی دیجیتال نقل مکان کردند. چنین مثالی برایان بروکس است که در زمان دولت دونالد ترامپ به عنوان کنترل کننده ارز ایالات متحده در ایالات متحده خدمت می کرد و اکنون مدیر عامل شرکت ارائه دهنده زیرساخت ارزهای دیجیتال Bitfury است.

مرکوریو “صدای پیشرو در این صنعت در حال رشد” خواهد بود

در اطلاعیه اخیر، بلاک چین استرالیا فاش کرد که لورا مرکوریو از روز دوشنبه (۱۲ سپتامبر) به سمت جدید خود وارد خواهد شد. این سازمان بر این باور است که او می تواند با موفقیت با سازمان های نظارتی و دولت محلی تعامل داشته باشد، زیرا مقامات کشور در مسیر اعمال یک چارچوب نظارتی در بخش دارایی دیجیتال هستند.

مرکوریو پس از گذراندن سال ها در شرکت های برجسته مالی، فناوری و مشاوره به بلاک چین استرالیا می پیوندد. برای اولین بار، او بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ بخشی از سیتی گروپ بود، در حالی که بعداً به عنوان مدیر عملیاتی جهانی در BlackRock منصوب شد. او در مورد فصل جدید شغلی خود گفت:

“من بسیار هیجان زده هستم که نقش مدیر عامل بلاک چین استرالیا را بر عهده بگیرم، صدای پیشرو در این صنعت در حال رشد باشم و برای کسب و کارهای استرالیایی در فضای بلاک چین، نوآوری و تغییر ایجاد کنم.

با پذیرش سریع بلاک چین و دارایی‌های کریپتو، فرصت‌هایی برای این فناوری وجود دارد که به طور اساسی نحوه حل مشکلات روزمره در صنایع را تغییر دهد. من مشتاقانه منتظر پیشرفت اکوسیستم نوآوری و همکاری نزدیک با اعضا، صنعت، دولت ها و نهادهای نظارتی برای ارائه راه حل های دیجیتال هستم.

به نوبه خود، آدام پولتون – رئیس هیئت مدیره – معتقد است که مرکوریو “شور، انرژی و اشتیاق منحصر به فردی را به ارمغان می آورد” و یک مسابقه عالی برای نهاد خواهد بود.

مدیرعامل جدید جانشین استیو والاس خواهد شد که در دو سال گذشته در این سمت باقی مانده است. بلاک چین استرالیا از او به خاطر انتساب او در طول سلطنتش تشکر کرد.

از امور مالی سنتی تا رمزنگاری

وقتی صحبت از افرادی می شود که نام خود را در امور مالی سنتی بر سر زبان ها انداختند اما بعداً به دنیای ارزهای دیجیتال منتقل شدند، باید به برایان بروکس اشاره کرد. این وکیل آمریکایی بین مه ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ به عنوان سرپرست کنترل ارز در ایالات متحده خدمت می کرد.

با این حال، بعدها، شعبه آمریکایی بایننس او را به عنوان مدیر اجرایی منصوب کرد. سلطنت او در آنجا زیاد طول نکشید و در نوامبر ۲۰۲۱ به عنوان مدیر ارشد جدید Bitfury نقل مکان کرد.

فیلیپ هاموند مثال دیگری است. صدراعظم سابق خزانه داری بریتانیا اکنون مشاور شرکت ارزهای دیجیتال Copper است. اوایل تابستان امسال، او از مقامات بریتانیا خواست تا بر صنعت دارایی دیجیتال تمرکز کنند تا این کشور بتواند بهتر با مسائل اقتصادی خود کنار بیاید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx