استخرهای استخراج اتریوم قبل از Merge چه میکنند؟

اتریوم
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 478 نفر

ماینرهای اتریوم به سفر خود در جاده ای دشوار که به سمت ادغام منتهی می شود، ادامه می دهند. در اینجا بررسی مختصری از نحوه برخورد ماینرهای مشهور با این بمب ساعتی داریم.

لیست هایی برای انجام

ماینرهای اتریوم به زودی با اعتبار سنج اثبات سهام جایگزین می شوند که می تواند مصرف شبکه اتریوم را تا ۹۹٪ کاهش دهد. نیازی به گفتن نیست که درآمد ماینرهای مربوطه تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. درآمد استخراج‌کنندگان که حدود ۷۵۰ میلیون دلار در آگوست بود ، حدود ۶۶ میلیون دلار کاهش یافت.

در اینجا یک نمودار گلسنود است که کاهش درآمد را از ژانویه ۲۰۲۲ نشان می دهد.

 

منبع: Glassnode

منبع: Glassnode

اکنون، این سوال در مورد برداشت ماینرها از همین موضوع مطرح می شود. بیشتر در مورد اینکه چگونه این اپراتورها با این تغییر کنار می آیند. دومین استخر بزرگ استخراج اتریوم F2Pool آخرین موردی بود که به این نگرانی پرداخت.

قابل ذکر است که استخراج کنندگان اتریوم عملیات خود را بین ۱۰-۰۹-۲۰۲۲ و ۲۰۲۲-۰۹-۲۰ خاتمه می دهد. در گزارش ۷ سپتامبر،این اپراتور همچنین اضافه کرد:

“استخر ETH تا پایان استخراج ETH مانند همیشه کار خواهد کرد. ما از شما دعوت می کنیم که پس از The Merge با استفاده از استخرهای ما به استخراج ETC، RVN، CFX، و کوین های بیشتر ادامه دهید.

در عوض، استخر استخراج به طور کامل از استخراج ETC به عنوان سوئیچ اتریوم از PoW به PoS پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، شرکت‌های زیرساخت ماینینگ Hive Blockchain و Hut 8 Mining Corp نیز اعلامیه‌هایی منتشر کردند که به جزئیات چگونگی دور شدن کسب‌وکارشان از استخراج اتریوم پرداختند.

حتی بزرگترین بازیکن Ethermine از یک استخر جدید برای کاربران رونمایی کرد. در اینجا، اعضای مربوطه این شانس را دارند که به طور جمعی اتریوم خود را به اشتراک بگذارند و سالانه ۴.۴۳٪ سود بالای سپرده های ETH خود به دست آورند.

با توجه به تغییرات جمعیتی برای اتریوم، ماینرها رویکرد متفاوتی برای پاسخگویی به تقاضا داشتند. در همان زمان، جامعه ماینرهای اتریوم برای حفظ مکانیسم اجماع PoW فعلی تلاش کردند، زیرا این تغییر باعث می‌شود سکوهای ماینینگ پرقدرت و پرهزینه آن‌ها بی‌کار شود.

احتیاط را حفظ کنید

در هر صورت، ورود یا خروج ماینرها، عملیات به قیمت اتریوم بستگی دارد. در زمان نگارش این مقاله، اتریوم با ۱۰% اصلاحی جدید مواجه شد زیرا در حدود ۱.۵ هزار دلار معامله شد.

چنین کاهش نگران کننده ای می تواند نگرانی های نقدینگی را به وجود آورد.

از سوی دیگر، بیت کوین نیز دچار حادثه مشابهی شد. اخیراً، پولین، یکی از بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین از نظر نرخ هش، برداشت از پولین کیف خود را به دلیل مشکلات نقدینگی متوقف کرد.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx