دولت ها باید برای تنظیم صحیح یا ممنوعیت رمزارزها همکاری کنند

ممنوعیت رمزارز در هند
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 332 نفر

بانک مرکزی هند می‌خواهد رمزارز را ممنوع یا محدود کند

اما تشخیص می‌دهد که برای دستیابی به این هدف به همکاری جهانی نیاز است; در ۱۹ ژوئیه، وزیر دارایی هند، نیرمالا سیتارامان، در سخنرانی در لوک سبها، مجلس سفلی پارلمان دو مجلسی هند، گفت که رمزارزها خطری برای آربیتراژ نظارتی بین‌المللی است و باید مسدود یا ممنوع شوند.

Sitharam توضیح داد که هرگونه تلاش برای تنظیم یا ممنوعیت رمزارز باید جهانی باشد زیرا ارزهای دیجیتال بدون مرز هستند. اما ماهیت غیرمتمرکز تراکنش های رمزنگاری و این واقعیت که آنها خارج از سیستم مالی سنتی عمل می کنند، کار را برای تنظیم کننده ها بسیار سخت کرده است.

به گفته Sitharaman، باید برای ارزیابی خطرات و مزایایی که ارزهای دیجیتال برای سیاست پولی جهانی ایجاد می‌کنند، همکاری بین‌المللی وجود داشته باشد. او همچنین اظهار داشت که بر خلاف پول فیات، ارزهای دیجیتال ارزشی فراتر از استفاده برای حدس و گمان ندارند.

«ارزش ارزهای فیات توسط سیاست پولی و وضعیت آنها به عنوان ارز قانونی تثبیت شده است. با این حال، ارزش ارزهای رمزپایه صرفاً بر حدس و گمان ها و انتظارات بازدهی بالا است که به خوبی تثبیت نشده اند.

یک “خطر واضح” برای اقتصاد

Shaktikanta Das، رئیس بانک مرکزی هند، در گزارش سالانه این بانک گفت که ارزهای رمزنگاری شده یک “خطر واقعی” هستند و با توجه به فقدان ارزش واقعی فراتر از باور خالص، آنها را تنها می توان به عنوان یک ابزار سوداگرانه در نظر گرفت. نام پیچیده.”

ما باید مراقب خطرات در حال ظهور در افق باشیم. ارزهای دیجیتال یک خطر آشکار هستند. هر چیزی که ارزشی را بر اساس باور بیاورد، بدون هیچ زمینه‌ای، فقط حدس و گمان است با نامی پیچیده.»

بنابراین RBI تدوین یک چارچوب قانونی مناسب برای محدود کردن صنعت ارزهای دیجیتال را توصیه می کند. اگرچه وزیر دارایی فکر می کند که آنها باید ممنوع شوند.

هند از مالیات برای مبارزه با صنعت کریپتو استفاده می کند

به نظر می رسد بارهای نظارتی تحمیل شده توسط RBI به صنعت کریپتو محلی آنقدر آسیب زده است که تأثیری مشابه یک ممنوعیت ساده ایجاد کند. همانطور که CryptoPotato اخیرا گزارش داد، بانک مرکزی هند مالیاتی را تا ۳۰ درصد بر درآمد شهروندان از طریق رمزنگاری اعمال کرد. این امر به شدت بر رشد و ثبات صرافی‌های ارز دیجیتالی که در کشور مشغول به کار بودند تأثیر گذاشت.

در ۱ جولای، حجم معاملات بایننس در هند بیش از ۶۳ درصد از ۱۴.۵ میلیون دلاری که یک روز قبل از اجرایی شدن قانون جدید مالیات بر ارزهای دیجیتال در حال حرکت بود، کاهش یافت.

این اقدامات قبلاً باعث شده است که سایر صرافی‌های کوچکتر مانند Vauld به دلیل «مشکلات مالی» مجبور به توقف برداشت‌ها، تراکنش‌ها و سپرده‌گذاری در پلتفرم خود شوند.

بانک مرکزی هند علیرغم سیاست ضد رمزنگاری خود، فعالانه روی توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی کار می کند. ایده تا کنون این است که به سمت اجرای تدریجی برویم که سیستم مالی سنتی را مختل نکند.

RBI فاش نکرده است که از چه فناوری برای توسعه CBDC استفاده خواهد کرد، با این حال، بلاک چین نقش مهمی در میان سایر بانک‌های مرکزی ایفا کرده است، حتی اگر توافق عمومی انتخاب زنجیره بسته‌ای است که در آن همه گره‌ها توسط دولت‌های محلی کنترل می‌شوند.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx