همکاری استراتژیک هارمونی لانچر با متا لانچ (MetaLaunch)

همکاری استراتژیک هارمونی لانچر (Harmony Launcher) با متا لانچ (MetaLaunch)
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 912 نفر

همکاری استراتژیک هارمونی لانچر (Harmony Launcher) با متا لانچ (MetaLaunch)

هارمونی لانچر (Harmony Launcher) با انتشار اعلامیه ای از یک همکاری استراتژیک با متا لانچ (MetaLaunch) که توسط Asva Labs ایجاد شده، خبر داده است. این مشارکت در راستای ابتکار هارمونی برای تشکیل شبکه ‌ای از لانچپدهای غیرمتمرکز است. و هدف آن ارائه برخی از بهترین خدمات لانچپد برای پروژه‌ های نوپایی است که به دنبال بهره گیری از امکانات بلاکچین و ابزارهای آن هستند.

این مشارکت نقشی حیاتی در توسعه پلتفرم هارمونی لانچر ایفا خواهد کرد. و گروه هارمونی از نزدیک با با متا لانچ به منظور تسهیل فرآیند ورود پروژه ‌های نوپا به دنیای بلاکچین همکاری خواهد کرد. به عنوان بخشی از این مشارکت، هارمونی لانچر میزبان IDO های توصیه شده توسط متا لانچ خواهد بود. از این طریق با تسریع جذب سرمایه و رشد کامیونیتی، پروژه های گیمینگ با سرعت بیشتری در پلتفرم هارمونی راه اندازی خواهند شد.

این مشارکت رشد کلی کامیونیتی متا لانچ را تسریع خواهد بخشید. و ارائه متا لانچ و خدمات آن در میان اکوسیستم هارمونی لانچر، به رشد و گسترش این پلتفرم نیز کمک شایانی خواهد کرد.

آقای هارشاد (Harshad) مدیر عامل هارمونی لانچر در این خصوص گفت:

محصولات Asva Labs همیشه نوآور هستند. و ما معتقدیم که متا لانچ نقش محوری در بهبود و توسعه اکوسیستم لانچپد ایفا خواهد کرد که یک راهکار کامل مبتنی بر ارزش سهام را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Harmony Launcher

هارمونی لانچر اولین لانچپد و انکوباتور IGO و IDO غیرمتمرکز به همراه یک دکس بازارساز خودکار یکپارچه مبتنی بر بلاکچین هارمونی است. هدف و تمرکز آن بر رشد و فراهم کردن تمام زمینه ‌های اساسی و ضروری برای راه اندازی استارت ‌آپ ‌ها و پروژه ‌های مبتنی بر شبکه هارمونی است.

نظرات بیان شده در اخبار و تحلیل ها صرفا ترجمه ای از منابع مذکور می باشند. و تیم تحریریه ارزینجا هیچ گونه مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx