گزارش وضعیت بیت کوین | وضعیت بازار رمزارزها

وضعیت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 404 نفر

بیت کوین در معاملات بعدازظهر چهارشنبه در آسیا همراه با ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار (بدون احتساب استیبل کوین ها)، سقوط کرد و دارندگان ریپل با ۳.۹۳ درصد بیشترین ضرر را متحمل شدند.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲۲ درصد کاهش یافت و در ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت هنگ کنگ در ۱۹۲۲۴.۴۹ دلار آمریکا معامله شد. بیت کوین از ابتدای اکتبر تاکنون نیز ۲.۷۴ درصد کاهش داشته است. معامله گران بیت کوین همچنان منتظر افزایش قابل توجه در اکتبر هستند، زیرا دربین ۱۳ اکتبر گذشته در ده مورد از آن ها رشد کرده است. نشانه‌های مثبتی از افزایش بالقوه در آینده وجود دارد، زیرا برخی از سرمایه‌گذاران احتمال ایجاد یک «سطح نزولی» را پس از خروج ۳۷۸۰۰ بیت‌کوین در روز سه‌شنبه از صرافی‌های کریپتو پیش‌بینی می‌کنند که بزرگترین حرکت روزانه از ۱۷ ژوئن تاکنون است.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، ۲.۷۵ درصد کاهش یافت و به ۱۳۰۰.۰۵ دلار رسید. ریپل بزرگترین بازنده در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بود و با افت ۴ درصدی به ۰.۴۶ دلار آمریکا رسید. در حالی که کاردانو با ۳.۷۴ درصد کاهش به ۰.۳۶ دلار آمریکا و سولانا ۳.۵۱ درصد سقوط کرد و به ۳۰.۰۲ دلار آمریکا رسید. این ضررهای کریپتو به دنبال اخبار بلومبرگ است مبنی بر اینکه اتحادیه اروپا در حال بررسی لایحه‌ای برای درجه‌بندی ارزهای دیجیتال بر اساس مصرف انرژی و محدود کردن روش‌های استخراج انرژی بر، مانند سیستم اثبات کار مورد استفاده توسط برخی از ارزهای دیجیتال بزرگ، از جمله بیت‌کوین، به نفع ارزهای دیجیتال با مکانیسم های اجماع کم مصرف تر است.

با وجود رشد یک شبه وال استریت، بازارهای سهام آسیا عمدتاً منفی بودند. Nikkei 225 حدود ۰.۳۷% رشد کرد، در حالی که شاخص ترکیبی شانگهای ۱.۱۹% و شاخص هانگ سنگ هنگ کنگ ۲.۷۵% افت کردند. بازارهای اروپایی نیز در معاملات صبحگاهی کاهش یافتند.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx