خلاصه وضعیت تحلیل بازار رمزارز ها

تحلیل بازار رمز ارز ها
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 410 نفر

بیت کوین و اتر و بقیه رمزارز ها در صبح پنجشنبه در سشن آسیا تغییر کمی داشتند، اگرچه اتر کلاسیک افزایش یافت. سولانا و کاردانو به همراه اکثر ۱۰ توکن برتر دیگر با سرمایه گذاری جایگاه خود را از دست دادند، اگرچه ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی با ۰.۲۳ درصد افزایش به ۱.۰۳ تریلیون دلار رسید. سرمایه گذاران در تمام بازارهای مالی در مورد جهت نرخ بهره در ایالات متحده تردید دارند.

نگاهی خلاصه به سهام ایالات متحده و رمزارز

براساس داده‌های CoinMarketCap، بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۶ درصد از دست داد و در ساعت ۸ صبح در هنگ کنگ به ۲۱۳۹۹ دلار معامله شد، در حالی که اتر با ۰.۳ درصد کاهش به ۱۶۵۷ دلار آمریکا رسید.

سولانا بیشترین افت را در بین ۱۰ توکن برتر مشاهده کرد و با افت ۲.۱ درصدی به ۳۴.۹۳ دلار آمریکا رسید. کاردانو با ۱.۵ درصد کاهش به ۰.۴۶ دلار آمریکا رسید. اتریوم کلاسیک، زنجیره اصلی که بلاک چین اصلی اتریوم از آن جدا شد، با ۲.۹ درصد افزایش به ۳۵.۳۱ دلار آمریکا رسید، زیرا هر دو شبکه در پیشروی «ادغام» توجهات را به خود جلب کردند.
کازماس با افزایش ۷.۳ درصدی به ۱۳.۰۰ دلار آمریکا رسید و بیش از ۱۰ درصد سود را برای هفته ثبت کرد زیرا پروژه کریپتو Kujira اعلام کرد که شبکه میزبان پروژه جدید استیبل کوین خود در اوایل ماه جاری خواهد بود.

سهام ایالات متحده یک شبه تغییر چندانی نداشت. شاخص نزدک با ۰.۴ درصد رشد، شاخص S&P 500 0.3 درصد رشد کرد و داو جونز  ۰.۲ درصد افزایش یافت.
روز جمعه، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، قرار است در سمپوزیوم اقتصادی سالانه فدرال رزرو در جکسون هول، وایومینگ، سخنرانی کلیدی داشته باشد، جایی که انتظار می رود دیدگاه های بانک مرکزی در مورد تورم، و در نتیجه جهت احتمالی نرخ های بهره در این کشور را تشریح کند.

علاوه بر نگرانی‌ها در مورد نرخ‌های بهره ایالات متحده، سرمایه‌گذاران باید با رکود گسترده در تولید صنعتی، ساخت و ساز و صنایع املاک و مستغلات چین مقابله کنند. دومین اقتصاد بزرگ جهان نیز تحت تأثیر کمبود برق قرار گرفته است زیرا خشکسالی و موج گرما باعث کاهش تولید برق آبی در مرکز غرب کشور شده است.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx