تحلیل هدرا هشگراف

قیمت هدرا هشگراف
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 474 نفر

قیمت هدرا هشگراف (HBAR) به عنوان روند قیمت با یک شکست کلیدی از محدوده روند نزولی در برابر تتر (USDT) به نشان دادن قدرت خود ادامه داده است. با جهش ارزش بازار کریپتو از پایین‌ترین سطح هفتگی خود در حالی که بازار همچنان امیدوارکننده به نظر می‌رسد، قیمت هدرا هشگراف (HBAR) کنار گذاشته نشد زیرا قیمت از محدوده روزانه طولانی خود خارج شد و روند قیمت به سمت ارتفاع بالاتر رفت. (داده های بایننس)

هدرا هشگراف (HBAR) تجزیه و تحلیل قیمت در نمودار هفتگی.
همانطور که اکثر آلتکوین های کریپتو انتظار داشتند، بازار کریپتو تسکین یافت. با این حال، علیرغم افزایش اخیر قیمت در اکثر دارایی های رمزنگاری، برخی آلتکوین ها محدود به محدوده باقی مانده اند.

از آنجایی که قیمت هدرا هش گراف در ماه‌های گذشته نمی‌توانست با حجم واقعی افزایش یابد، در جعبه‌ای مانند محدوده ذخیره شد. قیمت HBAR همچنان بین ۰.۰۵ دلار و ۰.۰۷۷ دلار حرکت می کرد و قبل از شکستن و روند صعودی خود ادامه داد.

پس از یک حرکت طولانی مدت، و با به نظر رسیدن ماه برای اکثر آلتکوین ها، و بسیاری از آن به عنوان ماه Uptober یاد می کنند، قیمت HBAR را می توان برای یک شکست تعیین کرد زیرا قیمت به منطقه ۰.۱ دلار افزایش می یابد.

مورد استفاده HBAR بسیاری از معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و سازمان‌های بزرگ را به خود جذب کرده است، که می‌تواند کاتالیزور بزرگی برای تأثیرگذاری بر قیمت هدرا هشگراف در مدت کوتاهی باشد، زیرا بسیاری از آنها قیمت را به بالاترین سطح ۱ دلار می‌رسانند.

مقاومت هفتگی برای قیمت ۰.۱ دلار.

حمایت هفتگی برای قیمت  ۰.۰۵۰ دلار.

تحلیل قیمت هدرا هشگراف در نمودار روزانه

قیمت هدرا هشگراف

تحلیل نمودار قیمت روزانه HBAR | منبع: HBARUSDT در Tradingview.com
در بازه زمانی روزانه، قیمت HBAR همچنان به نشان دادن قدرت خود ادامه می‌دهد، زیرا علیرغم اینکه بازار در حرکت قیمت متوقف شده است، برخی سودها را افزایش می‌دهد. پس از رسیدن به پایین ترین سطح روزانه ۰.۰۵ دلار، قیمت HBAR به بالاترین سطح ۰.۰۸۲ دلار افزایش یافت و سپس به کانال روند نزولی رد شد زیرا در تلاش برای شکستن بود.

قیمت HBAR در تلاش است تا از این کانال روند نزولی خارج شود. در صورت موفقیت، قیمت HBAR می تواند به شدت افزایش یابد زیرا گاوها آماده ارسال قیمت به ۰.۱ دلار هستند و کنترل قیمت قابل توجهی را به دست می آورند.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای HBAR سفارش خرید پایین را نشان می‌دهد زیرا ارزش آن زیر محدوده ۵۰ علامت در بازه زمانی روزانه است.

مقاومت روزانه برای قیمت HBAR – 0.1 دلار.

حمایت روزانه از قیمت HBAR – ۰.۰۵۵ دلار.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx