استیبل کوین USDC عامل صعود بعدی بیت کوین

استیبل کوین USDC
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 418 نفر

استیبل کوین USDC عامل صعود بعدی بیت کوین

به گفته کی یانگ جو، مدیر عامل  کریپتو کوانت، روند صعودی بعدی بیت کوین می تواند به میزان مطلوب جریان استیبل کوین USDC به صرافی ها بستگی داشته باشد.

این سرمایه گذار خاطرنشان کرد که استیبل کوین نقش مهمی در آینده بیت کوین ایفا می کند، زیرا تعدادی از سرمایه گذاران نهادی بیش از هر استیبل کوین دیگری USDC دارند.

یانگ جو خاطرنشان کرد که سازمان هایی از جمله گلدمن ساکس، بلک راک و فیدلیتی استیبل کوینUSDC  دارند. با این حال، حدود ۹۴ درصد از این دارایی ها در کیف پول های صرافی ها نگهداری می شدند.

در تحولات مرتبط، ممکن است به نظر برسد که سرمایه گذاران ممکن است به اطلاع رسانی یانگ جو توجه کرده باشند. این از داده های مربوط به نسبت عرضه مبادله USDC قابل استنباط است. طبق گفته کریپتو کوانت، نسبت عرضه استیبل کوین از ۳۰ سپتامبر در حال افزایش بوده است.

علیرغم اینکه در ۳ اکتبر یک اصلاح داشت، دوباره روند افزایشی خود را به دست آورد. در زمان انتشار این مقاله، نسبت عرضه USDC در صرافی به عرضه کل ۰.۰۶۵۶ بود. این نشان می دهد که برخی از سرمایه گذاران بزرگ در چند روز گذشته مقدار بیشتری از استیبل کوین را در صرافی ها رزرو کرده اند.

نسبت عرضه USDC در صرافی به عرضه کل

با این حال، افزایش اخیر در این زمینه ممکن است تعجب آور نباشد. با توجه به پلتفرم ردیابی نهنگ Whale Alert، این به این دلیل بود که بیش از ۲۰۰ میلیون دلار USDC در ۲۴ ساعت گذشته وارد صرافی ها شده بود.

علاوه بر این، این پلتفرم همچنین اشاره کرد که صرافی‌هایی از جمله بایننس، FTX، کوین‌بیس و هوبی از این تراکنش‌ها بهره‌مند هستند.

جالب توجه است که این معاملات نهنگ بر حجم کلی ورودی مبادلات که از ۴ اکتبر کاهش یافته بود، تأثیر گذاشته است.

بر اساس داده‌های گلسنود، حجم ورودی صرافی بیت کوین در زمان انتشار ۳۱۹۴۲ بود. بر اساس جریان مبادلات روزانه، پلتفرم تحلیلی آنچین گزارش داد که ۶۳۱.۵ میلیون دلار به بیت کوین پمپ شده است در حالی که ۱.۲ میلیارد دلار خارج شده است. این جریان خالص را به منفی ۵۸۸.۸ میلیون دلار رساند.

حجم کل اتقال داده شده به صرافی

حجم کل اتقال داده شده به صرافی

ریزش بیت کوین تا ۱۷۰۰۰ دلار؟

از طرف دیگر، ممکن است تغییر جدیدی در وضعیت فعلی بیت کوین وجود داشته باشد. قدوسی فر، تحلیلگر کریپتوکوانت، بر این عقیده بود که بیت کوین می تواند از نمودارها پایین تر رفته و به قیمت دلتا برسد. بر اساس تحلیل او، بیت کوین در حال شکل گیری یک الگوی مثلث نزولی است و به همین دلیل می تواند منجر به احساسات نزولی بیشتری شود.

علاوه بر این، همبستگی بین بیت کوین و بازار سهام چیزی نیست که نادیده گرفته شود. قدوسی فر معتقد بود که با قرمز شدن بازار سهام، کاهش به ۱۷۰۰۰ دلار دور از انتظار نیست. او گفت:

شاخص‌های سهام کاهش یافته و دوباره بالاتر از سطح حمایت هستند. در صورت شکست این سطح از حمایت بازار سهام، قطعاً شاهد شکست سطح حمایت از بیت کوین نیز خواهیم بود.

با این حال، اندیکاتورهای نمودار چهار ساعته بیت کوین نشان داد که ممکن است بیت کوین برای کاهش بیشتر آماده نباشد. میانگین متحرک نمایی (EMA) بهبود بیشتری را نسبت به یک حرکت نزولی نشان داد.

۲۰ EMA (آبی) در حال حاضر بالاتر از ۵۰ EMA (زرد) قرار دارد، بیت کوین این پتانسیل را داشت که از ۲.۳۴ درصد کاهش قیمت ۲۴ ساعته خارج شود. با این حال، با توجه به اینکه EMA 20 در جهت نزولی به نظر می رسد، امکان کاهش بعید نیست.

قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx