چند خبر خوب برای هدرا هشگراف

هدرا هشگراف
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 523 نفر

هدرا هشگراف، یک شبکه عمومی برای وب۳ که به افراد و کسب و کارها امکان ایجاد برنامه های غیر متمرکز (dApp) را می دهد، اخیراً اعلامیه جدیدی ارائه کرده است. طبق این اعلامیه، این شبکه برنامه‌هایی برای راه‌اندازی استیکینگ برای رمزارز بومی خود، یعنی HBAR را دارد.

در توییتی که توسط حساب رسمی هدرا هشگراف به اشتراک گذاشته شد، بیان شد که استکینگ HBAR از ۲۲ اکتبر آغاز خواهد شد. علاوه بر این، توزیع جوایز برای رمزارزهای استیک شده واجد شرایط هر ۲۴ ساعت انجام می شود. بنابراین، باید دید که این توسعه چه تاثیری بر شبکه هدرا خواهد داشت.

چند خبر خوب برای هدرا هشگراف

یکی از حوزه هایی که شبکه هدرا هشگراف در آن رشد نشان داد، فضای دیفای بود. همانطور که از تصویر زیر مشخص است، ارزش کل قفل شده (TVL) هدرا پس از سپتامبر شاهد رشد چشمگیری بود. در ۲۱ اکتبر، TVL هدرا ۱۷.۱۷ میلیون بود و بین ۲۰ تا ۲۱ اکتبر ۰.۰۳ درصد افزایش یافته بود.

قیمت هدرا هشگراف

حوزه دیگری که در آن بهبود مشاهده شد، بازار NFT بود. یکی از برترین مجموعه‌های NFT شبکه هدرا، Earthlings.land، از نظر حجم، افزایش چشمگیری را مشاهده کرد. با توجه به Stockwits NFTs، یک پلت فرم داده و اکتشاف برای توکن های غیرمثلی، Earthlings.land شاهد افزایش ۲۱۵۲ درصدی در حجم خود بین ۲۰ و ۲۱ اکتبر بود. علاوه بر این، پروژه هایی مانند HANGRY BARBOONS نیز نشانه هایی از توسعه را در این فضا نشان دادند.

فعالیت توسعه شبکه هدرا هشگراف نیز در هفته گذشته نشانه هایی از رشد را نشان داد. همانطور که از تصویر زیر مشاهده می شود، فعالیت توسعه HBAR به شدت افزایش یافته است. این می تواند نشانه ای از پیشرفت ها و ارتقاهای آینده باشد که قرار است در شبکه هدرا اجرا شود.

با این حال، حجم HBAR از ۱۴ اکتبر به طور قابل توجهی کاهش یافت. حجم آن تا ۲۱ اکتبر از ۱۵۱.۲ میلیون به ۳۲.۵۷ میلیون کاهش یافت. ارزش بازار آن نیز در همین مدت کاهش یافت. علیرغم کاهش حجم و ارزش بازار HBAR، شبکه هدرا هشگراف از ایجاد همکاری دریغ نکرد. در اطلاعیه اخیر، هدرا اظهار داشت که کمپانی ال جی از شبکه هدرا به عنوان پایه ای برای بازار NFT آینده خود استفاده خواهد کرد.

تحلیل هدرا هشگراف

در زمان نگارش این مقاله، HBAR با قیمت ۰.۰۵۹۲ دلار معامله می شد و در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۱ درصد افزایش یافت.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx