رویداد‌های مهم کریپتو در هفته پیشِ‌رو

کریپتو
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 393 نفر

پس از برگزاری سالانه گردهمایی توسعه دهندگان (Devcon) هفته گذشته در کلمبیا، فصل کنفرانس کریپتو واقعاً فرا رسیده است؛ از آنجا که هفته آینده اجلاس دارایی های دیجیتال در لندن در روزهای دوشنبه و سه شنبه برگذار می‌گردد. در عین حال، صنعت کریپتو به دقت شاهد عواقب آخرین فصل در درام مانگو مارکت (Mango Market) خواهد بود. به‌علاوه، ما مراقب هک‌ها خواهیم بود، زیرا اکتبر بدترین ماه در یک سال بزرگ سوءاستفاده از رمزارزها بوده است.

منتظر اخبار اجلاس دارایی های دیجیتال باشید

در هفته آینده، بازیگران نهادی در امور مالی و دارایی‌های دیجیتال در لندن برای اجلاس دارایی‌های دیجیتال بلاک‌ورد گرد هم می‌آیند. این کنفرانس برای ۱۷ تا ۱۸ اکتبر برنامه ریزی شده است و در هتل رویال لنکستر در پایتخت بریتانیا برگزار می شود. در این رویداد افراد سرشناسی از جمله بنیانگذار آوه، استانی کولچوف، مدیر عامل کایکو، امبر سابرین و مدیر عامل کوین‌شرز، Jean-Marie Mognetti حضور خواهند داشت. نمایندگانی از شرکت های مالی سنتی از جمله HSBC، BNP Paribas، Morgan Stanley و گروه بورس اوراق بهادار لندن نیز سخنرانی خواهند کرد.

درام بیشتر مانگو مارکت؟

دیروز، آبراهام آیزنبرگ، مردی که در پشت سوء استفاده ۱۱۴ میلیون دلاری در مانگو مارکت قرار داشت، نقش خود را در سازماندهی این حمله تایید کرد. وی این پروتکل را ورشکسته و پوزیشن های کاربران را در خطر لیکوئیدی قرار داد. پس از رای گیری انجمن مانگو، آیزنبرگ اجازه دارد ۴۷ میلیون دلار از ۱۱۴ میلیون دلاری را که هک کرده است، نگه دارد. این مبلغ بسیار بزرگتر از جوایز معمولی هکاتون و باگ بانتی است.

در حالی که آیزنبرگ اقدامات خود را “قانونی” می داند و این سوء استفاده را “یک استراتژی تجاری بسیار سودآور” به جای هک می داند، باید دید که آیا مقامات مجری قانون معامله او با این پروتکل را از نظر قانونی تایید می کنند یا خیر.

هک‌های اکتبر ادامه دارد

گزارش ۱۲ اکتبر توسط The Block به داده‌های Chainalysis اشاره کرد که نشان می‌دهد اکتبر در حال حاضر پیشتاز بیشترین هک است. وجوه بسیاری در قالب ارز دیجیتال در این یک ماه به سرقت رفت. این داده ها به ۱۱ هک به ارزش ۷۱۸ میلیون دلار اشاره می کنند. علاوه بر اکسپلویت مانگو مارکت، موارد دیگر شامل هک ۱۰۰ میلیون دلاری اخیر پل زنجیره ای BNB بایننس است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx