خرید رمزارز با حساب بانکی در متامسک

متامسک
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 573 نفر

متامسک یک ویژگی اضافی به کیف پول محبوب خود اضافه کرده است. کاربران در ایالات متحده اکنون می توانند با استفاده از حساب های بانکی خود ارزهای دیجتال خریداری کنند. این قابلیت به لطف ادغام اخیر بین متامسک و ACH امکان پذیر شده است. بنابراین، متامسک به ارائه راه حل های منحصر به فرد برای کاربرانی که می خواهند به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند، ادامه می دهد.

متامسک از خرید با حساب های بانکی ایالات متحده پشتیبانی می کند

کاربران متامسک در ایالات متحده اکنون می توانند از طریق کیف پول خود با استفاده از حساب های بانکی خود به خریدهای کریپتو دسترسی داشته باشند. ساردین، پلتفرمی که راه‌حل‌های ACH را ارائه می‌دهد، در توئیتی اطلاع داد که اکنون پرداخت‌ها را سریع‌تر و ایمن‌تر برای کاربران متامسک انجام می‌دهند. این امر خرید ارزهای مجازی مورد علاقه خود را بدون نیاز به گذر از یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال برای کاربران آمریکایی آسان تر می کند. بنابراین، کل فرآیند را برای تازه واردان به صنعت کریپتو بسیار سریع‌تر و آسان‌تر می‌شود.

روند کار بسیار ساده است. شما می توانید روش پرداخت را انتخاب کنید، به عنوان مثال، انتقال بانکی فوری. این پرداخت ها به صورت آنی بوده و دارای بالاترین حد خرید هستند. سپس باید ارز دیجیتال را از لیست توکن های موجود در شبکه اتریوم انتخاب کنید. قبل از تایید مبلغ و ارسال پرداخت، باید شماره تلفن خود را وارد کنید. وجوه پس از آن تنها در چند ثانیه در حساب متامسک شما منعکس می شود. این کل فرآیند خرید ارزدیجیتال در متامسک با حواله بانکی ساردیین است. در چند سال گذشته، شاهد بوده ایم که صرافی های مختلف ارزهای دیجیتال، طیف گسترده ای از روش های پرداخت را پشتیبانی می کنند تا کاربران بتوانند ارزهای دیجیتال را خریداری کنند. با این وجود، خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از کیف پول های کریپتو بسیار سریعتر و ساده تر شد. این کیف پول‌ها به شما امکان می‌دهند ارزهای مجازی خود را بدون نیاز به ذخیره آن‌ها در پلتفرم‌های شخص ثالثی که کوین‌های شما را حفظ می‌کنند، نگه دارید.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx