ویتالیک بوترین معتقد است پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال همه گیر خواهد شد

پرداخت ارزدیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 426 نفر

همه گیری پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال

پرداخت‌ به وسیله ارزهای دیجیتال محبوب‌تر شده‌اند، به‌ویژه پس از بازار صعودی در سال ۲۰۲۱. اکنون میلیون‌ها کسب و کار در سراسر جهان از طریق روش های مستقیم و غیرمستقیم، پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند. حتی برخی شرکت‌های بزرگ نیز ارزهای دیجیتال را به عنوان ابزار پرداخت پذیرفته اند.

با این وجود، پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود باقی مانده است. هنوز تعداد زیادی کسب و کار در سراسر جهان وجود دارد که کاربران نمی توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال کالا یا خدمات موردنظر خود را بخرند. با این حال، ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم انتظار دارد که این موضوع به زودی تغییر کند.

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، اخیرا در یک مصاحبه ، نظرات خود را در مورد پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال و سرعت رشد آنها را به اشتراک گذاشت. بنیانگذار اتریوم در جلسه ای در هفته بلاک چین ۲۰۲۲ که از یکشنبه آغاز شد حضور داشت. بوترین معتقد است که پرداخت‌ به وسیله ارزهای دیجیتال به یک جریان بزرگ تبدیل خواهد شد و دلیل آن در واقع به دلیل به روزرسانی مرج اتریوم است.

انتظار می‌رود به روزرسانی مرج اتریوم در ماه سپتامبر انجام شود و شبکه اتریوم را سریع‌تر و ارزان‌تر کند. بنیانگذار اتریوم انتظار دارد که ارتقاء شبکه پس از تکمیل این به روزرسانی، هزینه تراکنش های اتریوم را به کمتر از ۱ دلار کاهش دهد. به گفته بوترین، این “با بهبود کارایی و دسترسی به رمرزارزها” محقق خواهد شد.

توسعه دهندگان اتریوم حدود دو سال است که سخت مشغول به روزرسانی شبکه ان هستند. بوترین همچنین در سخنرانی خود به این موضوع اشاره کرد; که رول آپ های اتریوم بخشی از پیشرفت‌هایی بود که برای استفاده سریع‌تر و ارزان‌تر از شبکه انجام شد.

به نفع همه

ساختار کارمزدی که ویتالیک بوترین در طول سخنرانی خود بر آن تاکید کرد، یکی از موانع اصلی پذیرش کلی پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال بوده است. اکنون، وقتی صحبت از تراکنش های بزرگتر می شود، کارمزد ۲۰ دلاری ممکن است بی اهمیت به نظر برسد. اما مشکل زمانی به وجود می آید که از یک ارزدیجیتال مانند اتریوم برای پرداخت های کوچکتر مانند خریدهای روزمره استفاده شود.

بوترین به این واقعیت اشاره کرد که چنین تراکنش هایی برای افرادی که در کشورهای کم درآمد زندگی می کنند مقرون به صرفه نیست. بنیانگذار اتریوم گفت: «بسیاری از مردم در سراسر جهان در حال حاضر بی سر و صدا از ارزهای دیجیتال برای پرداخت های بین المللی استفاده می کنند. برای کشورهای کم‌درآمد، فرصت‌های زیادی به دلیل پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال بوجود آمده است. پرداخت به وسیله ارزهای دیجیتال دارای مزایای زیادی از جمله کارایی و امنیت است. به همین دلیل، بازسازی شبکه اتریوم برای کاهش هزینه های تراکنش باید سریع تر صورت بگیرد.

بوترین انتظار دارد پس از به روزرسانی مرج اتریوم، کارمزد تراکنش ها به ۰ تا ۲۵ سنت کاهش یابد. ویتالیک معتقد است که در آینده این مقدار می تواند به ۵ سنت و حتی کمتر برسد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx