تعداد کل دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال به ۳۹۰۰۰ عدد رسید

خودپرداز ارزهای دیجیتال
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 399 نفر

نقطه عطف جدید برای دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال

با پیشرفت سریع پذیرش ارزهای دیجیتال در سطح جهان طی سال گذشته، نصب دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال جدید در سرتاسر جهان نیز رشدی خیره کننده به ثبت رسانده است. همچنین، تعداد کشورهایی که دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال در آن ها نصب شده است نیز رو به افزایش است. به دلیل پذیرش بیت کوین در بسیاری از کشسورها در طول سال ۲۰۲۱، تعداد زیادی دستگاه خودپرداز در سرتاسر جهان نصب شد.در حال حاضر، تعداد دستگاه های خودپرداز ازرهای دیجیتال در جهان به بالاترین حد خود رسیده است که نشان می دهد نرخ پذیرش بیت کوین همچنان بالا است.

 

۳۹۰۰۰ دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال در سراسر جهان

رشد سریع بازار ارزهای دیجیتال در سراسر جهان باعث افزایش تعداد این دستگاه ها در سراسر جهان شده است. هم اکنون تعداد دستگاه خودپرداز نصب شده در سراسر جهان از ۳۹۰۰۰ عدد فراتر رفته است.

داده های Coinatmradar نشان می دهد که این تعداد در حال حاضر به ۳۹۰۱۵ دستگاه خودپرداز نصب شده در ۷۸ کشور جهان رسیده است. عمده افزایش آمار تعداد خودپردازها در دو سال گذشته اتفاق افتاده است. در ۱ ژانویه ۲۰۲۰، تعداد کل دستگاه ها در سراسر جهان به ۶۳۶۴ دستگاه رسیده بود. از آن زمان تاکنون تعداد این دستگاه ها بیش از ۵۱۳ درصد رشد کرده و به سطح فعلی رسیده است.

در این مدت، تعداد تولیدکنندگان نیز بیش از ۱۰۰ درصد رشد داشته است. اکنون بیش از ۱۵۰۰۰ تولیدکننده دستگاه درجهان وجود دارد. در سال ۲۰۲۰ تنها ۲۰۰۰ تولیدکننده در جهان وجود داشته است. این امر رقابت در این صنعت را تسهیل کرده است و در نتیجه هزینه استفاده ساخت دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال به شدت کاهش یافته است.

ایالات متحده همچنان پیشتاز است

بیشترین رشد نصب دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال در ایالات متحده اتفاق بوده است. این به دلیل افزایش میزان پذیرش ارزهای دیجیتال در این منطقه و همچنین تمایل به سرمایه گذاری روی فناوری های جدید است. به همین دلیل، بیش از ۸۰٪ از تمام خودپردازهای نصب شده در سراسر جهان در ایالات متحده بوده اند.

در حال حاضر مجموعاً ۳۴۳۰۱ دستگاه از ۳۹۰۱۵ دستگاه خودپرداز فعال هستند. یعنی چیزی حدود ۸۸ درصد دستگاه ها فعال هستند. هیچ کشور دیگری در این زمینه نمی تواند با ایالات متحده رقابت کند. به طوریکه ایالات متحده بیش از مجموع ۷۷ کشور دیگر دارای دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال است.

کشورهای دیگری که رشد خوبی در تعداد دستگاه ها داشته اند عبارتند از کانادا، اسپانیا و السالوادور. اما آمار انگلستان در این زمینه جالب است. در دو سال گذشته، در حالی که سایر کشورها شاهد افزایش تعداد دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال بوده اند، تعداد آن ها در انگلیس به شدت کاهش یافته است. در حال حاضر، تنها حدود ۲۲ دستگاه خودپرداز در بریتانیا وجود دارد.

 

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx