بیت کوین و احتمال افزودن آن به ذخایر مالی هنگ کنگ

انتشار 2 ماه قبل
آنچه می‌خوانید...

جانی نگ (به چینی: Kit-chong) ، قانونگذار مطرح هنگ کنگی، احتمال افزودن بیت کوین به ذخایر مالی این شهر را مطرح کرد. این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در کنفرانس بیت‌کوین 2024 در نشویل، از ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین در ایالات متحده خبر داد. نگ با […]

بیت کوین

جانی نگ (به چینی: Kit-chong) ، قانونگذار مطرح هنگ کنگی، احتمال افزودن بیت کوین به ذخایر مالی این شهر را مطرح کرد. این پیشنهاد پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در کنفرانس بیت‌کوین 2024 در نشویل، از ایجاد یک ذخیره استراتژیک بیت‌کوین در ایالات متحده خبر داد.

نگ با تأیید این ایده، بر اهمیت بررسی جدی این موضوع تأکید کرد. او گفت:

با توجه به پذیرش جهانی روزافزون بیت کوین و لقب «طلای دیجیتال»، ارزش آن را دارد که به افزودن آن به ذخایر مالی ملی یا منطقه‌ای فکر کنیم. البته، این کار باید با رعایت دقیق قوانین و مقررات صورت بگیرد.

نگ اعلام کرد که قصد دارد با افراد مختلف در هنگ‌کنگ در مورد امکان‌سنجی و فرصت‌های گنجاندن بیت‌کوین در ذخایر مالی این شهر گفت‌وگو کند و نتایج این بررسی‌ها را به اطلاع عموم خواهد رساند.

این اظهارنظر در حالی مطرح می‌شود که در سال‌های اخیر، طرفداران بیت‌کوین به طور فزاینده‌ای از دولت‌ها و شرکت‌ها خواسته‌اند تا BTC را به عنوان بخشی از دارایی‌های خود بپذیرند. شرکت‌هایی مانند مایکرو استراتژی (MicroStrategy) و متاپلنت (Metaplanet) از جمله سازمان‌هایی هستند که بخشی از ذخایر خود را به بیت کوین اختصاص داده‌اند و معتقدند این ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان سپر محافظتی در برابر تورم جهانی عمل کند.

این محتوا مفید بود؟
نظرات کاربران
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
قدیمی ترین ها
جدیدترین ها رای بیشتر
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
بیت کوین
BTC
بیت کوین
بیت کوین ، که با نماد BTC نمایش داده می‌شود، یک ارز دیجیتال یا ارز مبتنی بر فناوری بلاکچین است. BTC در سال 2009 توسط شخص یا گروهی ناشناس با نام مستعار "ساتوشی ناکاموتو" ساخته و معرفی شد و تا به امروز معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین ارز دیجیتال جهان است.
خرید بیت کوین
0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx