تحلیل قیمت بیت کوین

تحلیل قیمت بیت کوین
  • زمان مطالعه: 4دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 422 نفر

یک تحلیلگر و معامله گر محبوب رمزارز از آنچه که ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین (BTC) برای به دست آوردن مجدد سطح حمایت کلیدی باید انجام دهد، رونمایی می کند.

تحلیلگر با نام مستعار Rekt Capital به ۳۲۸K دنبال‌کننده توییتر خود می‌گوید که اولین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار هفته‌ها پیش حمایت میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود را از دست داده است، اما هنوز آن را به سمت مقاومت تغییر نداده است. این معامله‌گر می‌گوید که اگر بیت کوین بتواند منطقه را حدود ۱۹۵۰۰ دلار نگه دارد، می‌تواند یک بار دیگر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود را بازیابی کند.

BTC نزدیک به حمایت ۱۹۱۷۰ دلاری با مشکل مواجه است. اما آنچه جالب است این است که بیت کوین در مقایسه با اواخر ژوئن در کف بالاتر قرار دارد. بیت‌کوین هفته‌ها پیش میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای را از دست داد، اما آن را به مقاومت جدید تغییر نداده است. اگر حمایت سبز پابرجا بماند، بیت کوین می تواند میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای را دوباره بررسی کند.

سپس این تحلیلگر اشاره می کند که چگونه حجم خرید بیتکوین در حال حاضر شبیه به هفته های قبل است. با این حال، می‌گوید که قیمت بیت کوین کمتر تحت تأثیر خرید قرار گرفته است، علیرغم اینکه قیمت آن کمتر است.

«حجم خرید بیت کوین در این هفته مشابه [حجم] خرید چند هفته پیش است. با این حال، هفته‌ها پیش، [یک] حجم مشابه با قیمت‌های بالاتر، حرکتی +۱۰ درصدی را به دنبال داشت. در این هفته، حجم خرید مشابه، واکنش کوچک +۴ درصدی، با قیمت‌های پایین‌تر را به همراه داشت.

این تحلیلگر همچنین توضیح داد که چگونه بیتکوین به سرعت به پایین ترین سطح بازار نزولی خود نزدیک می شود. او گفت که بیت کوین یک سال پس از اوج بازار صعودی قبلی خود به پایین ترین سطح خود می رسد. به گفته این معامله گر، حدود ۳۰۰ روز از زمانی که بیت کوین به آخرین اوج خود در بازار صعودی رسیده است، می گذرد. BTC در زمان نگارش مقاله با قیمت ۱۹۹۵۰ دلار معامله می شود که یک افزایش کسری در روز است.

برای مطالعه اخبار مرتبط با رمزارزها در ایران و جهان، وبلاگ و کانال خبری ما را دنبال کنید.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx