بیت کوین در چه صورت به ۱۰۰هزار دلار خواهد رسید؟

بیت کوین صد هزار دلاری
  • زمان مطالعه: 5دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 433 نفر

بیت کوین صدهزار دلاری

رایان سلکیس، مدیر عامل شرکت اطلاعات کریپتویی مساری، معتقد است در آینده نزدیک رویدادهای منفی بیشتری در دنیای مالی رخ خواهد داد، از جمله سقوط بانک‌ها. او بیت کوین را در میان این فاجعه به‌عنوان «قایق نجات و گزینه‌ی خروج صلح‌آمیز» می‌بیند و پیش‌بینی می‌کند که قیمت آن تا ۱۰۰۰۰۰ دلار در دوازده ماه آینده افزایش یابد. سلکیس در یک توییت اخیر، دیدگاه خود را در مورد وضعیت آینده دنیای مالی و اینکه این عوامل احتمالی چگونه می توانند بر بیت کوین تأثیر بگذارند، به اشتراک گذاشت.

او فکر می کند که بحران جاری بانکی هنوز به پایان نرسیده است و سقوط های بیشتری را در هفته های آینده پیش بینی می کند. سیلورگیت کپییتال، بانک سیلیکون ولی و بانک سیگنیچر از جمله مواردی هستند که اخیرا توسط رگولاتورها بسته شده اند. بانک سیلیکون ولی یکی از ۲۰ موسسه مالی برتر در ایالات متحده قبل از فروپاشی، در ۱۷ مارس برای استفاده از  فصل ۱۱ قانون ورشکستگی اقدام کرد.

سلکیس پیش بینی کرد که فدرال رزرو به زودی افزایش نرخ بهره را متوقف خواهد کرد و بر ابزارهای پولی دیگر مانند تسهیل کمی (QE) برای مبارزه با تورم تمرکز خواهد کرد. هنوز تصمیم خود را در ۲۲ مارس در جلسه بعدی FOMC اعلام نکرده است. QE سیاست دیگری است که بانک های مرکزی می توانند برای کاهش نرخ تورم اعمال کنند. این به آنها اجازه می دهد تا اوراق قرضه دولتی و سایر ابزارهای مالی مانند اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن (MBS) را برای بهبود فعالیت های اقتصادی متوقف شده خریداری کنند. جالب توجه است، این روش معمولاً زمانی استفاده می‌شود که نرخ‌های بهره نزدیک به صفر هستند و نه زمانی که به سطح رکوردی به عنوان ۴.۷۵٪ در ایالات متحده رسیده باشند.

واکنش بیت‌کوین

مدیر عامل مساری فکر می‌کند که همه این رویدادها می‌توانند باعث افزایش قیمت بیت‌کوین شوند و در سال آینده آن را به ۱۰۰۰۰۰ دلار افزایش دهند. او آن را به عنوان یک قایق نجات و یک «گزینه خروج مسالمت آمیز» در برابر همه تلاطمی که در حال حاضر سیستم مالی را تکان می دهد، می بیند. به گفته وی، زمانی که مؤسسات به اکوسیستم بیت کوین بپیوندند و اجازه اقامت در آنجا را پیدا کنند، رسیدن به آن نقطه عطف می تواند به واقعیت تبدیل شود:

«اما کلید این است که سوزن را نخ بکشیم تا نهادها بتوانند آن را بخرند و در کنار ما از آن دفاع کنند.»

برخی از شرکت‌کنندگان ارزهای دیجیتال معتقدند که دارایی دیجیتال پیشرو از مانند بیت کوین زمانی که ارزش آن در طول بحران بانکی در ایالات متحده به طور قابل‌توجهی افزایش یافت، روند صعودی را آغاز کرده است. به هر حال، در بحبوحه سقوط شدید پولی دیگر – بحران مالی سال ۲۰۰۸ – به وجود آمد و قرار است جایگزینی برای شکاف های موجودیت های مالی متمرکز باشد. در حالی که پس‌اندازهای مردمی که در مؤسسات گیر کرده‌اند، می‌توانند به دلیل اجرای بانک یا رویداد نامطلوب دیگری مورد بهره‌برداری قرار گیرند، ماهیت غیرمتمرکز بیت‌کوین از این موضوع جلوگیری می‌کند (به‌ویژه اگر انبار در یک کیف پول سرد ذخیره شود).

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx