کوین بیس به خارج از آمریکا کوچ می‌کند

صرافی ارز دیچیتال کوین بیس
  • زمان مطالعه: 3دقیقه
  • دیدگاه ها ‏بدون دیدگاه
  • مطالعه شده توسط ‏ 4802 نفر

خروج صرافی کوین بیس از آمریکا

صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، بزرگترین صرافی رمزارز آمریکا، ظاهراً در حال مذاکره برای راه‌اندازی یک پلتفرم تجارت دارایی دیجیتال جدید در خارج از کشور است که می‌تواند دسترسی به مشتریان جهانی را فراهم کند. سه نفر از افراد نزدیک به این صرافی به بلومبرگ گفتند که این گفتگوها که محرمانه باقی می‌مانند، هنوز مکان دقیقی را برای بازار جهانی تعیین نکرده اند.
با این حال، صرافی قبلاً با سازندگان بازار در مورد نحوه اتصال به آن تماس گرفته است.
امیلی چوی، مدیر عملیاتی کوین بیس، ماه گذشته طی کنفرانسی گفت: «توسعه بین‌المللی همچنان بخش مهمی از نحوه عملکرد ما خواهد بود.» این مذاکرات زمانی رخ می‌دهد که قانون‌گذاران، بانک سیلیکون ولی (SVB) و  بانک سیگنیچر دو تا از بزرگترین شرکای بانک‌های کریپتویی کشور را مجبور کردند درهای خود را به روی مشتریان ببندند، که برخی از سیاستمداران آن را حمله عمدی به صنعت می‌خوانند.
برخی از داده‌ها نشان می‌دهد که مشتریان ارزهای دیجیتال سابق سیلورگیتدر این هفته به بانک‌های سوئیس کوچ کرده‌اند. کوین بیس مکرراً به افزایش سریع خصومت‌های نظارتی در ایالات متحده اشاره کرده و هشدار داده است که سیاست‌گذاری و اجرای ضعیف قانون در خصوص ارزهای دیجیتال ممکن است تنها به سوق دادن آن به خارج از کشور کمک کند. این صرافی در حال حاضر به مشتریان بیش از ۱۰۰ کشور خدمات می دهد، اما همه تراکنش ها در نهایت از طریق یک پلتفرم ثبت شده در ایالات متحده انجام می شود.

نوشته هایی که شاید خواندنش برای شما جالب باشد

استخراج بیت کوین

دیدگاه های نوشته

‏بدون دیدگاه
0 0 دیدگاه ها
به این نوشته چه امتیازی میدهید؟
مشترک شدن در دیدگاه های این نوشته
اطلاع از
guest

0 دیدکاه های این نوشته
بازخورد درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
تبدیل ارزهای دیجیتال
خرید اتریوم

دسته بندی آموزش های
صرافی ارزینجا

قیمت بیتکوین

آخرین قیمت
ارزهای دیجیتال

صرافی ارزدیجیتال در ایران

دانلود اپلیکیشن
موبایل ارزینجا


ارزهای دیجیتال در یک نگاه

0
دیدگاه خودتون رو درباره این نوشته بنویسیدx